SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawid Podsiadło o inflacji w reklamie Credit Agricole

Credit Agricole ruszył z nową kampanią reklamową "Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów" z udziałem piosenkarza Dawida Podsiadło. Nawiązuje w niej do rosnącej inflacji i niepewnej przyszłości, zwłaszcza finansowej. Bank promuje przy tym ofertę kredytu ze stałą wysokością raty.

Credit Agricole w nowej reklamie z Dawidem Podsiadło skupia się na postępującej inflacji, rosnących stopach procentowych i podwyżkach cen. Bank porusza również problem spadku poczucia stabilności oraz bezpieczeństwa. Zwłaszcza, jeżeli chodzi o finanse, domowy budżet i plany na przyszłość.

O inflacji w reklamie Credit Agricole

–  "Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów" – to hasło przyświecające naszej najnowszej kampanii. Chcemy pokazać naszym klientom, że wspieramy ich w tych niepewnych czasach. Rozumiemy, jak ważne jest poczucie stabilności. Dlatego stale poszukujemy rozwiązań, które przyniosą im, jak najwięcej korzyści – podkreśla Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Zobacz: Credit Agricole z Dawidem Podsiadłą zachęcają do walki z plastikowymi odpadami

Kampania zaplanowana jest na dziewięć tygodni. Spoty zostaną wyemitowane w 142 kanałach telewizyjnych. Każdego dnia kampanii nastąpi od 500 do 700 emisji reklamy. Reklamodawca liczy, że łącznie spoty mają dotrzeć do około 90% Polaków, czyli ponad 32 mln osób.

Akcji promocyjnej towarzyszą zintegrowane działania w internecie i mediach społecznościowych. Nową ofertę promują także materiały w placówkach bankowych i treści wyświetlane na ekranach digital signage.

Credit Agricole promuje swoją ofertę również w radiu. Spot będzie można usłyszeć w 235 stacjach: ogólnopolskich, regionalnych i lokalnych, m.in.: RMF FM, Radio Zet, Radio Eska, Antyradio, Radio Plus, RMF Maxxx, RMF Classic.

Autorem konceptu kreatywnego wiosennej kampanii Credit Agricole jest agencja JUST, za produkcję spotu odpowiada Film Produkcja, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Za kampanie w Internecie odpowiedzialna jest agencja Mindshare Polska. Kreacje do kampanii internetowych przygotowały agencje JUST i Point of View.

Zobacz: Credit Agricole i Dawid Podsiadło wystawili na aukcje winyle z plastikowych odpadów

Credit Agricole reklamuje kredyt i lokatę

Credit Agricole reklamuje kampanią "Z korzyścią dla Ciebie i Twoich planów" kredyt gotówkowy do 20 tys. zł ze stałym oprocentowaniem.

Równolegle bank promuje specjalną ofertę dla gamerów we współpracy z pashąBicepsem oraz lokatę mobilną z Kontem dla Ciebie z oprocentowaniem 4 proc. Każdy klient, który do 31 sierpnia br. otworzy Konto dla Ciebie, po wykonaniu określonej liczby miesięcznych transakcji telefonem, kartą, zegarkiem lub BLIKIEM może otrzymać od banku nawet do 555 zł premii. Konto otworzyć można w dowolnej placówce banku lub zdalnie, za pośrednictwem specjalnej aplikacji mobilnej: CA24 Otwórz Konto.

Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło o inflacji w reklamie Credit Agricole

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Cringe
To już jest bezczelność par excellence. A ile przepraszam ten panicz za przeproszeniem trzepie kasy na tych wszystkich reklamach i swoich produktach muzycznopodobnych? Zapewne jest mu ciężko i musi spłacać kredyt, biedaczek. Dno żenady i hipokryzji przebite z hukiem. Czekamy z niecierpliwością na kolejne, jakże głębokie reklamy, z tym odklejonym Jankiem muzykantem. W innych krajach stałe oprocentowanie to już praktycznie norma, i zalecana przez banki, od dawna. Także, refleks szachisty.
0 0
odpowiedź
User
na plus
Przynajmniej coś na czasie i na temat, bo inflacja i niepewność jak się ktoś kredytuje to mega temat, kto wie ile razy jeszcze Glapa podniesie stopy. Jak widzę te reklamy banków że możesz coś ogarnąć apką albo że rozwijaj swoją firmę teraz (oh, really?), to jakieś kompletne odklejenie od okoliczności mikro, makro, społecznych nastrojów, obaw, problemów, wyzwań.
0 0
odpowiedź