DDB Warszawa przejmuje od Grey Group Poland obsługę reklamową Pepco
Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci sklepów Pepco. Dotychczas, od siedmiu lat, markę obsługiwała agencja Grey Group Poland.
Agencja reklamowa DDB Warszawa wygrała prowadzony od jesieni ub.r. przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną sieci sklepów Pepco. Będzie dla niej pracować nie tylko w Polsce, ale w całej Europie.
Agencja DDB zajmie się m.in. kompleksową obsługą marki w zakresie strategii, kreacji i adaptacji materiałów reklamowych w Europie.
Firma nie podaje, na jak długo zawarto umowę o współpracy. Nie ujawnia też nazw i liczby pozostałych uczestników przetargu.
Dotychczas obsługą reklamową Pepco zajmowała się agencja reklamowa Grey Group Poland, która w przetargu w 2016 roku przejęła budżet reklamowy tego klienta od agencji V&P. W 2020 roku agencja Grey odpowiadała za kampanię promującą wejście Pepco na rynki włoski i serbski.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W grudniu 2021 roku Pepco do obsługi mediowej wybrało agencję Fullsix Media należącą do Havas Media Group. Umowa obejmowała obsługę Pepco na wszystkich rynkach, na której sieć ma swoje sklepy.
Wiosną ub.r. Pepco wprowadziło nowy koncept wizualny oraz aranżację swoich sklepów, a także rozszerzyło ofertę produktową.
Dołącz do dyskusji: DDB Warszawa przejmuje od Grey Group Poland obsługę reklamową Pepco