Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)
Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon, będąca odsłoną platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.
Spot telewizyjny „Decathlon Back to Sport“ promuje ofertę sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży, jak np. okularów wodnych czy koszulek sportowych. Kampania potrwa do 9 września.
Akcji towarzyszy cykl eventów „Back to Sport“ w 26 sklpach Decathlon. Przybliżają one dzieciom i rodzicom poszczególne dyscypliny sportu i pokazują możliwości ich uprawiania. W ten sposób sieć chce zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu, obudzić w młodzieży szkolnej sportowe pasje i pokazać jak wiele różnych sportowych dyscyplin znajduje się w zasięgu ich ręki.
Trwająca kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Poprzednie kampanie promowały hulajnogi, sprzęt do biegania i rowery.
Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)