SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci sklepów sportowych Decathlon, będąca odsłoną platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Akcję przygotowały Ogilvy & Mather i MullenLowe MediaHub.

Spot telewizyjny „Decathlon Back to Sport“ promuje ofertę sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży, jak np. okularów wodnych czy koszulek sportowych. Kampania potrwa do 9 września.

Akcji towarzyszy cykl eventów „Back to Sport“ w 26 sklpach Decathlon. Przybliżają one dzieciom i rodzicom poszczególne dyscypliny sportu i pokazują możliwości ich uprawiania. W ten sposób sieć chce zachęcać do aktywnego spędzania wolnego czasu, obudzić w młodzieży szkolnej sportowe pasje i pokazać jak wiele różnych sportowych dyscyplin znajduje się w zasięgu ich ręki.

Trwająca kampania to kolejna odsłona platformy komunikacyjnej "Jedyną zasadą jest przyjemność". Poprzednie kampanie promowały hulajnogi, sprzęt do biegania i rowery.

Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje ofertę "back to school" (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ewa
Dobry przykład dla marek do wykorzystania back to school! Parę fajnych przykładów znalazłam też tu >> https://blog.freebee.pl/back-to-school/
odpowiedź