Decathlon reklamuje sprzęt na ferie (wideo)
W telewizji, radiu, prasie, internecie i na outdoorze staruje kampania reklamowa sprzętu narciarskiego dostępnego w sklepach Decathlon. Akcję przygotowały firmy Sportpartner, Antyradio, Garmont i PanMedia Western.
W nowej kampanii Decathlonu reklamowany jest sprzęt narciarski na wyjazd zimowy zarówno dla dorosłych, jak i dzieci. W 15- i 30-sekundowych spotach telewizyjnych (emitowanych od 11 do 24 stycznia w TVN, Polsacie i stacjach tematycznych) prezentowany jest kask Wed’ze. Reklamy radiowe (nadawane głównie w Radiu ZET) promują też spodnie narciarskie.
Ponadto kampania obejmuje prasę („Rzeczpospolita”), internet (m.in. serwisy Ringier Axel Springer, strony z sieci Cormedia, serwisy VoD, działania efektywnościowe) oraz outdoor (billboardy).
Reklamy radiowe przygotowało studio Antyradio, outdoorowe - agencja Sportpartner, a pozostałe - agencja Garmont. Natomiast media zaplanował i kupił dom mediowy PanMedia Western.
Dołącz do dyskusji: Decathlon reklamuje sprzęt na ferie (wideo)