SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”

Stacja Comedy Central Polska rozpoczęła kampanię promującą kultowy serial „Teoria wielkiego podrywu”.

- Ruszamy z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej naszego komediowego kanału, w której bazujemy na jednym z najbardziej rozpoznawalnych formatów „Teoria wielkiego podrywu”. Tym razem stawiamy w strategii komunikacji na niezwykle istotny aspekt - innowacyjną formę budowania relacji z odbiorcami. Wierzymy, że dzięki temu zbudujemy jeszcze większe zaangażowanie fanów i oraz zainteresujemy nowych widzów marką Comedy Central - komentuje Daniel Reszka, vice president, comedy & entertainment, youth & music brands ViacomCBS Networks CEE.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W ramach rozpoczętej właśnie akcji, przygotowała serię spotów oraz konkurs z nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.

Kampania obecna jest na platformach Facebook, Instagram, YouTube i Tik Tok, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisie player.pl.

Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Przychody sprzedażowe VIMN Poland w roku finansowym od października 2018 roku września 2019 roku wyniosły 101,3 mln zł, co wobec 80,88 mln zł oznacza wzrost o 25,2 proc. Spółka zatrudnia 225 osób.

Dołącz do dyskusji: Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Anotak
Serio trzeba robić wielką kampanię serialu który leci w CC piąty, dziesiąty albo dwudziesty raz w pętli?
odpowiedź