Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”
Stacja Comedy Central Polska rozpoczęła kampanię promującą kultowy serial „Teoria wielkiego podrywu”.
- Ruszamy z kolejną odsłoną kampanii wizerunkowej naszego komediowego kanału, w której bazujemy na jednym z najbardziej rozpoznawalnych formatów „Teoria wielkiego podrywu”. Tym razem stawiamy w strategii komunikacji na niezwykle istotny aspekt - innowacyjną formę budowania relacji z odbiorcami. Wierzymy, że dzięki temu zbudujemy jeszcze większe zaangażowanie fanów i oraz zainteresujemy nowych widzów marką Comedy Central - komentuje Daniel Reszka, vice president, comedy & entertainment, youth & music brands ViacomCBS Networks CEE.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W ramach rozpoczętej właśnie akcji, przygotowała serię spotów oraz konkurs z nagrodami. Co tydzień widzowie zdobyć mogą: iPhone 12, PlayStation 5 oraz zestawy gadżetów.
Kampania obecna jest na platformach Facebook, Instagram, YouTube i Tik Tok, kanałach własnych ViacomCBS, ogólnopolskich telewizjach Polsat i TVN oraz w serwisie player.pl.
Za kreację odpowiada dział marketingu ViacomCBS, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.
Przychody sprzedażowe VIMN Poland w roku finansowym od października 2018 roku września 2019 roku wyniosły 101,3 mln zł, co wobec 80,88 mln zł oznacza wzrost o 25,2 proc. Spółka zatrudnia 225 osób.
Dołącz do dyskusji: Comedy Central Polska z kampanią „Dekompozycja Teorii wielkiego podrywu”