SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delecta promuje pierniczki korzenne „prosto z serca” (wideo)

Ruszyła kampania świąteczna marki Delecta (należącej do Bakalland), promująca pierniczki korzenne. Za działania odpowiadają MullenLowe Warsaw, Banana Split, Starcom, Opus B i  Kolterman Media Communications.

W ramach ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej Delecty przygotowano spot pokazujący rodzinne przygotowania do świąt. W kolejnych ujęciach widać, jak dzieci z zapałem wycinają i ozdabiają pierniczki.

Spot emitowany jest w wybranych stacjach telewizyjnych (TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych TVP, Polsatu i TVN) od 20 listopada do 24 grudnia.

W ramach działań uzupełniających kampanię, na stronie internetowej Delektujemy.pl. przygotowano konkurs Aby wziąć w nim udział, należy przesłać na stronę własny przepis a świąteczny deser lub ciasto z użyciem przynajmniej dwóch produktów marki Delecta. Do wygrania jest 100 zestawów porcelany marki Kalva. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 grudnia br.

Kreacje przygotowała agencja MullenLowe Warsaw. Spot reklamowy wyprodukował Banana Split. Media zaplanował i zakupił Starcom. Za realizację konkursu odpowiada OpusB. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Dołącz do dyskusji: Delecta promuje pierniczki korzenne „prosto z serca” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl