SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter

Serwis społecznościowy Twitter pomógł firmie Dell w zarobieniu ponad 3 milionów dolarów.

Drugi największy na świecie producent komputerów poinformował, że dzięki użytkownikom Twittera, którzy kierowali się poprzez wiadomości w serwisie na jego strony internetowe i następnie kupowali jego produkty, firma zarobiła ponad 3 miliony dolarów.

Biorąc pod uwagę tylko ostatnie sześć miesięcy, Twitter przyniósł w ten sposób Dellowi ponad 1 milion dolarów.

Obecna od około dwóch lat w serwisie firma monitoruje generowaną w nim dla siebie sprzedaż poprzez własne, specjalnie opracowane do tego celu oprogramowanie.

Ostatnio Dell znalazł się na dziewiątym miejscu w rankingu 100 najczęściej wymienianych marek na stronach Twittera. Tuż przed nim były Guardian i Microsoft, a liderem okazała się marka Starbucks.

Dołącz do dyskusji: Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl