Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter
Serwis społecznościowy Twitter pomógł firmie Dell w zarobieniu ponad 3 milionów dolarów.
Drugi największy na świecie producent komputerów poinformował, że dzięki użytkownikom Twittera, którzy kierowali się poprzez wiadomości w serwisie na jego strony internetowe i następnie kupowali jego produkty, firma zarobiła ponad 3 miliony dolarów.
Biorąc pod uwagę tylko ostatnie sześć miesięcy, Twitter przyniósł w ten sposób Dellowi ponad 1 milion dolarów.
Obecna od około dwóch lat w serwisie firma monitoruje generowaną w nim dla siebie sprzedaż poprzez własne, specjalnie opracowane do tego celu oprogramowanie.
Ostatnio Dell znalazł się na dziewiątym miejscu w rankingu 100 najczęściej wymienianych marek na stronach Twittera. Tuż przed nim były Guardian i Microsoft, a liderem okazała się marka Starbucks.
Dołącz do dyskusji: Dell zarabia dzięki serwisowi Twitter