Desperados w dwóch nowych smakach
Piwo Desperados (Grupa Żywiec) dostępny jest w Polsce w pięciu wariantach. Do Original, Red i Mojito dołączyły smaki: Whisky Sour 7% oraz Lime 3%.
Desperados Whisky Sour łączy w sobie piwo i smak tequili oraz mocny smak whisky i cytryny i zawiera 7% alkoholu.
Desperados Lime to z kolei lżejszy wariant, o zawartości alkoholu 3%. Aromat tequili balansuje w smaku z limonką i kaktusem.
- Źródłem unikalności marki jest odwaga i zdolność towarzyszenia jej odbiorcom w zmieniającej się rzeczywistości. Wiemy, że konsumenci wciąż poszukują nowych smaków na różne okazje - mówi Anna Owczarska, brand manager Desperadosa w Grupie Żywiec.
Obydwa warianty dostępne są już w sklepach w całej Polsce. Desperados Lime sprzedawany jest w butelce 400 ml, puszce 500 ml i w multipaku 3x butelka 400 ml. Wprowadzeniu tej nowości towarzyszyć będzie kampania reklamowa, która obejmie spot telewizyjny, specjalne materiały promocyjne w sklepach oraz działania w digialu i mediach społecznościowych.
Desperados Whisky Sour dostępny jest w butelce Desperadosa 400 ml oraz w opakowaniu zbiorczym 3x butelka 400 ml. Wariant także będzie miał mocne wsparcie w postaci całorocznej kampanii, m.in. w digitalu, a latem będzie go można spróbować na największych festiwalach muzycznych w Polsce.
Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja LVOV. Komunikację w digital i mediach społecznościowych dla marki Desperados prowadzi agencja VMLY&R. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.
Grupa Żywiec mniej na marketing i sprzedaż
W ub.r. Grupa Żywiec zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 7,4 proc. do 3,57 mld zł oraz spadek zysku netto z 324,1 do 234,1 mln zł. Firma zmniejszyła o 10,9 proc. nakłady na marketing i sprzedaż, o ponad 10 proc. poszła w górę sprzedaż piwa marek premium: Żywiec, Heineken, Desperados i Strefa Zero.
Dołącz do dyskusji: Desperados w dwóch nowych smakach