Diana Sano jako head of paid social w Salestube
Diana Sano została nowym head of Paid social spółki MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One).
Diana Sano w swojej nowej roli będzie odpowiedzialna między innymi za rozbudowę oferty produktowej w obszarze paid social, wdrażanie strategii paid social na rynku lokalnym i zagranicznym, a także za koordynację i rozwój kompetencji prawie 30-osobowego zespołu Paid Social.
Przez ostatnie lata swojej kariery zawodowej Diana była odpowiedzialna za rozwój interdyscyplinarnych zespołów social mediowych w agencjach lokalnych, takich jak IQ Marketing oraz Agencja Plej, a także sieciowych - Ogilvy. Specjalizuje się w strategii social mediowej obejmującej content, media płatne, influencer marketing, community management, analitykę, a także technologię.
W swojej karierze zawodowej Diana Sano realizowała projekty międzynarodowe i lokalne dla takich klientów jak: Pernod Ricard (Jacobs Creek, Wyborowa), Mattel (Barbie), LEGO, Mars (Pedigree), Netflix, Orange (Nju Mobile, Serce i Rozum), Play, Virgin Mobile, Allegro, Żabka Polska, Coty (Rimmel), Mastercard, Continental, Energizer, Milka (Member of Oglivy Social.Lab), Unilever (Big Milk, Love Beauty & Planet), Whirlpool, Beiersdorf (Bambino), czy BeKeto (e-commerce).
Dołącz do dyskusji: Diana Sano jako head of paid social w Salestube