Diet Coke w nowych opakowaniach i smakach, Coca-Cola liczy na wzrost sprzedaży wśród millenialsów
Koncern Coca-Cola wprowadził na rynku amerykańskim dietetyczną Coca-Colę w odświeżonej wersji. Diet Coke ma nowe opakowania i kilka wariantów smakowych.
Ofertę Diet Coke, która dotychczas była dostępna w wersji klasycznej rozszerzono o cztery nowe smaki: wiśniowy, czerwona pomarańcza, imbirowo-limonkowy i mango.
Zmieniono też opakowania napojów. Teraz ich puszki są węższe niż dotychczas, białe, przez środek przebiega kolorowy pionowy pasek (zależny od wersji smakowej: czerwony, zielony, żółty, pomarańczowy lub fioletowy).
Nowa wersja Diet Coke na razie wprowadzana jest testowo w Stanach Zjednoczonych, a w lutym pojawi się też na półkach sklepowych w Kanadzie. Czy i kiedy ewentualnie trafi na inne rynki, tego firma na obecnym etapie nie podaje.
Marketer tłumaczy, że odświeżenie Diet Coke ma na celu dotarcie do pokolenia millenialsów i zwiększenie sprzedaży marki właśnie w tej grupie konsumentów.
Sprzedaż dietetycznej Coca-Coli w Stanach Zjednoczonych spadła w ub.r. o 3,5 proc., głównie dlatego że coraz większa grupa konsumentów sięga po inne niskokaloryczne napoje, takie jak np. woda smakowa.
Dołącz do dyskusji: Diet Coke w nowych opakowaniach i smakach, Coca-Cola liczy na wzrost sprzedaży wśród millenialsów