Digital Kingdom wspiera radiową Czwórkę na Facebooku
Agencja Digital Kingdom rozpoczęłą obsługę reklamową facebookowego fanpage’a radiowej Czwórki (Polskie Radio). Współpracę zawarto na czas nieokreślony.
Digital Kingdom odpowiada za wsparcie kreatywne w zakresie copywritingu i przygotowywania grafik oraz obsługę budżetu reklamowego wspierającego zasięg facebookowego fanpage’a Czwórki.
Same wpisy nadal zamieszczają redaktorzy i dziennikarze prowadzący poszczególne audycje. - I gwarantuję, że tak pozostanie. Chcemy jedynie wzbogacić zakres treści kierowanych do naszych użytkowników - tłumaczy Iwona Kostka, dyrektor Czwórki.
Współpraca jest zaplanowana długofalowo. Nie podano, które inne agencje starały się o to zlecenie.
Facebookowy fanpage Czwórki ma 135 tys. użytkowników. Z kolei z danych Radio Track wynika, że udział rozgłośni w rynku radiowym od sierpnia do października br. wyniósł 0,5 proc. (zobacz szczegółowe wyniki).