Piwo Corona usuwa butelki ze swoich reklam
Producent piwa Corona z najnowszej kampanii reklamowej zaskakująco usunął butelki, zachęcając w ten sposób do recyklingu szklanych opakowań.
"Coronaless" to nowa globalna kampania marki Corona. Obejmuje swoim zasięgiem media drukowane, OOH i online w kilku krajach - Niemczech, Urugwaju i Brazylii. Dzięki "Coronaless" po raz pierwszy marka piwa Corona (ABI) usuwa zdjęcia swoich butelek z komunikacji marketingowej.
Plakaty przedstawiają krajobraz plaży, słońca i letniego czasu wolnego, czyli bardzo charakterystyczne widoki dla reklam marki Corona.
Każda z reklam, mimo że wskazuje na sytuację picia piwa na plaży, jest pozbawiona słynnej butelki marki. Claim akcji brzmi "Zwróciliśmy butelkę z tej reklamy. Zwróć swoją".
W ten sposób producent piwa zachęca konsumentów do prawidłowego pozbywania się pustych opakowań po Coronie, bez zanieczyszczania plaż i oceanów.
Kreację przegotowały oddziały agencji David z São Paulo i Bogoty. Zdjęcia do kampanii wykonał Thierry des Fontaines.
Dołącz do dyskusji: Piwo Corona usuwa butelki ze swoich reklam