DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację
Bank DNB Nord Polska koncentruje się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego oraz wprowadza swoją nową identyfikację wizualną. Za zmianę oznakowania placówek banków odpowiada firma Galposter.
Nowa identyfikacja DNB Nord Polska ma budować jego wizerunek jako wizerunku specjalistycznego banku korporacyjnego - należącego do międzynarodowej grupy finansowej oraz koncentrującego się na obsłudze dużych firm i sektora publicznego. - Logo DNB nie jest wprawdzie zupełną nowością - choćby dlatego, że od początku roku towarzyszyło już wielu naszym projektom związanym z bankowością korporacyjną. Teraz pojawia się jednak w pełnej odsłonie, jako oficjalny, nowy parasol komunikacji dla całej organizacji, mocniej identyfikujący ją z Grupą DNB - opisuje Robert Szymański, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej banku.
Nowe logo pojawiło się już na budynku centrali banku, w jego serwisie internetowym oraz w regionalnych centrach korporacyjnych oraz na stronie www. Od teraz będzie oficjalnie wykorzystywane we wszystkich dokumentach, materiałach wewnętrznych i zewnętrznych skierowanych do klientów, partnerów i kontrahentów.
Z kolei w połowie listopada br. formalnie zostanie zarejestrowana nowa nazwa: DNB Bank Polska S.A., która jest spójna z nazewnictwem stosowanym w całej grupie DNB. W tym samym miesiącu uruchomiona zostanie zupełnie nowa strona internetowa banku odpowiadająca wizerunkowo i funkcjonalnie specjalistycznemu bankowi korporacyjnemu.
Za zmianę oznakowania centrali, regionalnych centrów biznesowych dla klientów korporacyjnych i warszawskiej placówki banku odpowiada firma Galposter (należąca do Grupy Outsourcing Experts), która zdobyła to zlecenie w przetargu.
W maju br. detaliczna część banku DnB Nord Polska (obejmująca prawie 28 tys. klientów) została sprzedana Getin Noble Bankowi. Na koniec br. kapitały wyniosą ok. 1,4 mld zł, a suma bilansowa ok. 11 mld zł.
Dołącz do dyskusji: DNB Nord Polska zmienia strategię i identyfikację
Na początku tzn 2005 pod tym adresem istniał vortal skupiony na elektronicznej muzyce, konkretnie na muzyce drum and bass, vortal miał rożne perypetie przechodził rebrandingi itd w jednej z odsłon powstało logo na kształt cpn które myśl przewodnia miało taka jak właśnie aktualne banku. Dociekliwi namierza w sieci ;)