Do IAA Polska dołączyło 10 nowych członków m.in. UPC, Huawei czy Jeronimo Martins
Do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w ciągu ostatnich trzech miesięcy przystąpiło 10 nowych członków. To m.in. takie firmy jak BNP Paribas, Henkel, Huawei, Jeronimo Martins, L’Oreal czy UPC.
Członkami IAA Polska są agencje reklamowe, grupy mediowe oraz reklamodawcy. W ostatnich trzech miesiącach do organizacji dołączyło kilka nowych firm. To BNP Paribas, Business Consulting, Henkel, Huawei, Jeronimo Martins, L’Oreal, Mondelēz, Nestlé, Polpharma i UPC.
- Przystąpiliśmy do IAA Polska ze względu na charakter tego stowarzyszenia. Reprezentuje ono nie tylko agencje reklamowe i grupy mediowe, lecz także reklamodawców, którzy byli do niedawna rozproszeni i mieli trudności w nawiązaniu współpracy. W tej organizacji wszyscy interesariusze mówią jednym, donośnym głosem. Wierzę, że dzięki naszemu zaangażowaniu, przyczynimy się do stworzenia lepszych standardów dla rynku. Szczególnie interesujący jest dla nas projekt Koalicja Marketerów dla Lepszych Badań, której celem jest wypracowanie nowej metodologii badań mediów - telewizji, radia i internetu – uzasadnia przystąpienie do organizacji firmy Henkel, dyrektor marketingu tej spółki, Aleksandra Gawlas-Wilińska.
IAA Polska zapowiada, że w najbliższych tygodniach rozpocznie program Young Professionals, który będzie mieć na celu wsparcie rozwoju przyszłych liderów branży komunikacji marketingowej w Polsce. W ramach akcji mają odbywać się m.in. spotkania z ekspertami.
Dołącz do dyskusji: Do IAA Polska dołączyło 10 nowych członków m.in. UPC, Huawei czy Jeronimo Martins