Burda otwiera nowe tytuły
Wydawnictwo Burda Media Polska zdecydowało się na dystrybucję nowych tytułów prasowych: „Doktor Zdrowie” oraz wydań specjalnych: „Sól i Pieprz” - wydanie specjalne: „Ciasta na Wielkanoc”, „100 zdrowych przepisów” - „Dieta i cukrzyca” oraz wydania specjalnego „Ogrodu krok po kroku” - „Kocham ogród”.
Od czwartku 25 lutego na rynku będzie dostępny nowy magazyn "Doktor Zdrowie" (Burda Media Polska). Ma skupiać się na tematach związanych ze zdrowiem fizycznym i psychicznym. Redaktor naczelną tytułu została Agnieszka Wierzbicka.
Jednak to nie koniec nowości - Burda stawia także na wydania specjalne już znanych tytułów. Na rynku pojawią się: „Ogród krok po kroku”, „Ciasta na Wielkanoc” oraz „100 zdrowych przepisów”.
„Ogród krok po kroku” wydaniem specjalnym „Kocham ogród”
Pierwszy numer magazynu „Ogród krok po kroku” ukaże się w nakładzie 40 tys. egz., w cenie 4,99 zł oraz w objętości 68 stron. Redaktor prowadzącą numeru została Katarzyna Stec.
Czasopismo ma być odpowiedzią na potrzeby czytelników, którzy „szukają prostych i sprawdzonych porad dotyczących uprawy roślin oraz aranżacji zielonych przestrzeni”. Nowy magazyn ogrodniczy jest skierowany zarówno do ogrodników, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z roślinami, jak i bardziej doświadczonych.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Pierwsze wydanie „100 Zdrowych Przepisów”
Od 25 lutego ukaże się pierwsze wydanie nowego magazynu „Przyślij Przepis! 100 zdrowych przepisów”. Został on stworzony do kolekcjonowania, pierwsze wydanie skupione jest wokół diety dla osób chorujących na cukrzycę.
To drugi w portfolio Burdy tytuł z cyklu kulinarnych magazynów - regularnie od 2020 roku ukazuje się również kwartalnik „Przyślij Przepis! 100 najlepszych przepisów”. Pierwszy numer magazynu „Przyślij Przepis! 100 Zdrowych Przepisów” ukaże się w nakładzie 30 tys. egzemplarzy, w cenie 5,99 zł oraz w objętości 100 stron.
Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Za działania promocyjne odpowiada dział marketingu Burdy.
Nowy magazyn „Sól i Pieprz. Ciasta na Wielkanoc”
Natomiast wydanie specjalnie „Sól i Pieprz” – „Ciasta na Wielkanoc” ukazało się w piątek, 19 lutego. Magazyn został stworzony z myślą o czytelnikach, którzy oczekują „dopełnienia regularnych edycji tego czasopisma kulinarnego”. W pierwszym wydaniu zaprezentowana zostanie kolacje 60 przepisów na tradycyjne i nowoczesne słodkości na święta.
Pierwszy numer magazynu „Sól i Pieprz. Wydanie specjalne Ciasta na Wielkanoc” ukaże się w nakładzie 20 tys. egz., w cenie 7,99 zł oraz w objętości 68 stron. Sprzedaż magazynu wspiera ogólnopolska kampania reklamowa obejmująca prasę (tytuły własne Burdy) oraz strony internetowe i social media wydawnictwa. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy.
Dlaczego spółka decyduje się na wprowadzanie nowych tytułów, mimo że czas pandemii koronawirusa był ciężki dla rynku prasy drukowanej? - Na bieżąco badamy potrzeby czytelników i widzimy jakich poszukają tematów. Od lat wprowadzamy jako pierwsi różne produkty na rynek i testujemy potencjał, a że widzimy duże zainteresowanie tą tematyką, postanowiliśmy wydać produkt - informuje nas Burda Media Polska.
Dołącz do dyskusji: Burda otwiera nowe tytuły