"Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę
Ruszyła kampania reklamowa oferty Plus na Kartę (Polkomtel) z udziałem artysty kabaretowego Igora Kwiatkowskiego. Akcję przygotowały Brain, Vizeum, TFP, Televisor; Ztudioiburza.
Nowa akcja reklamowa wspiera ofertę Plus Na Kartę z promocją 120 GB za 15 zł na 90 dni (po 40 GB na 30 dni przez 3 miesiące).
W zabawnej scence obserwujemy Igora Kwiatkowskiego w podwójnej roli. Skecz przedstawia sprzeczkę pary o wspólne oglądanie ulubionego serialu.
Kampania obejmuje telewizję, online, radio i materiały BTL.
Za obsługę reklamową marki Plusa na Kartę odpowiadają agencje Brain (kreacja kampanii), studio TFP (produkcja spotów) oraz dom mediowy Vizeum (planowanie i zakup mediów).
W trzecim kwartale ub.r. grupa Cyfrowy Polsat, do której należy m.in. Polkomtel, zanotowała wzrost przychodów o 3,8 proc. r/r do 3 mld zł i kosztów operacyjnych o 2,4 proc. do 2,49 mld zł, dzięki czemu jej zysk netto poszedł w górę z 236,5 do 345 mln zł. Liczba sprzedanych przez holding usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,9 proc. do 8,37 mln, w tych w modelu prepaidowym - o 0,2 proc. do 2,45 mln.
Metryczka kampanii:
1. Kampania: Internetu ile serce wytrzyma! Aż 120 GB za 15zł!
2. Nazwa reklamy: Plus na Kartę – Serial
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Brain
5. Reżyser: Maciej Kowalczuk
6. Operator obrazu: Michał Dąbal
7. Scenariusz: Igor Kwiatkowski, Asiya Malinowska, Jakub Kamiński, Marcin Karłowski,
8. Muzyka: Bruce Campbell "Estrella - Opening"
9. Realizator dźwięku: Marek "Maro" Nowak
10. Producent: Ryszard Kłosowski, Bartosz Król
11. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
12. Postprodukcja: Televisor; Ztudioiburza
13. Dom mediowy: Vizeum
Dołącz do dyskusji: "Drama" Igora Kwiatkowskiego w reklamie Plusa na Kartę