Dream Factory doradza PKO BP w sponsoringu sportowym
Agencja Dream Factory pomaga bankowi PKO BP opracować zasady sponsoringu sportowego na najbliższe lata. Plan działań ma być zgodny z rozporządzeniem dotyczącym spółek skarbu państwa.
Agencja Dream Factory podjęła współpracę z PKO BP w zakresie opracowania zasad sponsoringu sportowego, który ten bank będzie prowadził przez najbliższe lata.
Pozwoli to PKO BP przedstawić działania sponsoringowe w sposób uzasadniony i uporządkowany oraz umożliwi zaplanowanie, wdrożenie i ewaluację spójnego i efektywnego programu w tym obszarze - opisuje Artur Łobanowski, prezes Dream Factory.
PKO BP przygotowuje taki plan, ponieważ jako spółka państwowa została do tego zobligowana przez rozporządzenie ministra skarbu państwa z połowy lutego bieżącego roku. Dream Faktory pomagała już bankowi w opracowaniu działań sponsoringowych na Igrzyska Olimpijskie Ateny 2004.
Dołącz do dyskusji: Dream Factory doradza PKO BP w sponsoringu sportowym