Dremel Trio: 3 narzędzia w 1
W telewizji, prasie i internecie rozpoczęła się kampania reklamowa elektronarzędzia Dremel Trio. Akcję na zlecenie Grupy Bosch realizuje ARBOvision Warszawa.
Kampania reklamowa urządzenia Dremel Trio podkreśla jego najważniejsze zalety: wysoką jakość, dużą precyzję i wszechstronne zastosowanie. Głównym celem akcji jest zwiększenie świadomości marki wśród ludzi zajmujących się fachowymi pracami kreatywnymi i dekoratorskimi.
Kampania obejmuje telewizję (m.in. product placement w programie „Dekoratornia” w TV 4), prasę („Dobre Wnętrze”, „M jak Mieszkanie”, „Zrób to sam”, „Majster”, „Automobilista”) oraz internet (działania ePR i social media z naciskiem na Facebook). Za kreację, realizację i planowanie mediów na potrzeby akcji odpowiada agencja ARBOvision Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Dremel Trio: 3 narzędzia w 1
http://dobre-narzedzia.blogspot.com