Drogowe reklamy w kampanii krajowych połączeń LOT-u
LOT rozpoczął kampanię promującą połączenia krajowe. Akcję, opartą na reklamach przypominających tablice informacyjne przy drogach, przygotował dział marketingu przewoźnika wspólnie z firmami DDB Warszawa i Universal McCann.
Kampania skierowana jest przede wszystkim do osób, które lubią podróżować po Polsce, ale do tej pory korzystały głównie z samochodów, pociągów i autobusów. Reklamy przekonują, że loty krajowe oferowane przez LOT są tanie oraz pozwalają oszczędzić czas.
Reklamy przypominają tablice informacyjne, które można zobaczyć przy drogach i autostradach, przy czym w miejscu, gdzie standardowo umieszczona jest odległość do celu, podawany jest czas potrzebny na przelot do danego miasta, dla większości połączeń wynoszący 55 minut.
Akcja reklamowa obejmuje outdoor (nośniki przy drogach, a także na autobusach w Warszawie), radio (spoty są emitowane głównie w piątki i niedziele po południu, gdy kierowcy często stoją w korkach) oraz internet. Potrwa do lipca.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu LOT-u we współpracy z agencją DDB Warszawa, a media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Drogowe reklamy w kampanii krajowych połączeń LOT-u
Oczywiście elementy są innaczej poustawiane więc "wielcy"kreatorzy, którzy GWNo potrafią będą pyszczyć, że to ich oryginalny pomysł.
WSTYD ale dla trupa nie ma co wymyślać nowych rzeczy. Niech wyskoczy z kaski którą ma i zwijka.