Drony zamiast kamerzystów i fajerwerki w reklamie telewizorów Sony Bravia 4K Ultra HD (wideo)
W nowym spocie reklamującym telewizory Sony Bravia 4K Ultra HD jednominutowy dynamiczny pokaz sztucznych ogni ma pokazać ilość szczegółów, które mogą zaprezentować na ekranie odbiorniki japońskiego producenta. Do nakręcenia materiału filmowego wykorzystano między innymi drony.
Treścią trwającego 60 sekund spotu jest rozbudowany pokaz fajerwerków i reakcje obserwujących go widzów, zafascynowanych bogactwem barw i wrażeń. Całość ma przekonać odbiorców o tym, że szczegóły widoczne dzięki rozdzielczości 4K są nie do zobaczenia w żadnej innej technologii.
Klip składa się z serii ujęć nakręconych różnymi metodami i z różnych punktów widzenia - z ziemi, z lotu ptaka, a także z wnętrza pokazu. Aby osiągnąć ten efekt w pracy nad materiałem filmowym wykorzystano drony, do których podwieszono kamery 4K CineAlta F55 produkowane przez Sony.
- Założenie było takie, aby sięgnąć po wspaniały, ale dobrze znany widok, jakim są sztuczne ognie, i pokazać go w zupełnie nowy, niezwykły sposób - podkreśla w komunikacie Ben Tricklebank, reżyser spotu. - W filmie zobaczymy między innymi widok z lotu ptaka i zbliżenia kolorowych smug światła na tle nocnego nieba, a więc ujęcia, które pozwolą ukazać cały potencjał obrazu 4K. Wykorzystanie dronów do nakręcenia części materiału było innowacyjnym pomysłem, który naszym zdaniem pozwoli widzom spojrzeć na sztuczne ognie z zupełnie nowej perspektywy.
Spot jest częścią kampanii reklamowej promującej nowe odbiorniki 4K Ultra HD Bravia X90C w Wielkiej Brytanii. Premiera filmu jest planowana na 1 października br., a elementy kampanii pojawią się w mediach cyfrowych, outdoorze, kinach, serwisach VOD i w prasie.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja DDB Germany.
Dołącz do dyskusji: Drony zamiast kamerzystów i fajerwerki w reklamie telewizorów Sony Bravia 4K Ultra HD (wideo)