SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DrWitt Premium na outdoorze zachęca do „łapania odporności”

Ruszyła kampania outdoorowa soków DrWitt Premium (Maspex Wadowice), poświęcona odporności. Za kreację odpowiada agencja Heads Advertising, a za zakup mediów Mindshare.

Kampania billboardowa soków DrWitt Premium pokazuje, że troska o własne samopoczucie może być prosta. Marka w lekki sposób zachęca do tego, by złapać odporność na jesień poprzez picie soków z dodatkiem witamin.

Tablice promujące produkt znajdują się w ponad 1000 lokalizacji w 27 miastach w Polsce, m.in. Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.

Za kreację plakatów odpowiada agencja Heads Advertising, a za zakup mediów Mindshare.

DrWitt sprzedawany jest w 9 wariantach smakowych, obok Odporności są to: Witalność, Uroda, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.

Grupa Maspex wznowiła po kilkunastu latach działania marketingowe dla marki DrWitt. Pierwsza duża kampania reklamowa produktów ruszyła w maju tego roku.

 

 

Dołącz do dyskusji: DrWitt Premium na outdoorze zachęca do „łapania odporności”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl