DrWitt Premium na outdoorze zachęca do „łapania odporności”
Ruszyła kampania outdoorowa soków DrWitt Premium (Maspex Wadowice), poświęcona odporności. Za kreację odpowiada agencja Heads Advertising, a za zakup mediów Mindshare.
Kampania billboardowa soków DrWitt Premium pokazuje, że troska o własne samopoczucie może być prosta. Marka w lekki sposób zachęca do tego, by złapać odporność na jesień poprzez picie soków z dodatkiem witamin.
Tablice promujące produkt znajdują się w ponad 1000 lokalizacji w 27 miastach w Polsce, m.in. Gdańsku, Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sopocie, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu.
Za kreację plakatów odpowiada agencja Heads Advertising, a za zakup mediów Mindshare.
DrWitt sprzedawany jest w 9 wariantach smakowych, obok Odporności są to: Witalność, Uroda, Metabolizm, Błonnik, Koncentracja oraz Antyoksydacja.
Grupa Maspex wznowiła po kilkunastu latach działania marketingowe dla marki DrWitt. Pierwsza duża kampania reklamowa produktów ruszyła w maju tego roku.
Dołącz do dyskusji: DrWitt Premium na outdoorze zachęca do „łapania odporności”