SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Drzewa życia” reklamują Lux Med

Wystartowała kampania wizerunkowa przychodni Lux Med, która jest oparta o niestandardowe nośniki. Akcję, trwającą do końca października, przygotowała agencja Biuro Podróży Reklamy.

W ramach kampanii wykonano zdjęcia przedstawiające minibillboardy, będące odwzorowaniem tradycyjnych billboardów, pomniejszone w skali 1:12, oraz figurki ludzi. Ideą akcji jest łączenie nazwy planów medycznych Lux Med z gatunkami drzew.

Kampania zaczęła się 22 września i potrwa do końca października. Obejmuje przede wszystkim outdoor w ośmiu polskich miastach oraz internet (Wirtualna Polska, Fundacja Gaja, oraz serwisy: Palapa, Purpose, Lubię Drewno).

Za kreację i realizację kampanii odpowiada Biuro Podróży Reklamy.

Dołącz do dyskusji: „Drzewa życia” reklamują Lux Med

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rambo
Pomysł aż tak nieczytelny dla odbiorców, że bije po głowie - jak do tego doszło!!!
odpowiedź
User
mads
A Ci ludzie na zdjęciu są tak mało realistyczni, że aż boli. Fuj!
odpowiedź
User
inia
zło
odpowiedź