Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)
W pierwszej połowie br. dwucyfrowo wzrosły wpływy z reklam Antyradia, RMF Classic i RMF FM. Mniejsze przychody miały Jedynka, Trójka i Vox FM – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W okresie styczeń-czerwiec br. radio zarobiło cennikowo na reklamach 1,66 mld zł, co oznacza 7,4 proc. wzrost rok do roku – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl (dane cennikowe netto, bez rabatów, Kantar Media).
Pozycję lidera niezmiennie utrzymuje RMF FM. Stacja zwiększyła wpływy z reklam względem I połowy 2022 roku o 24,7 proc. - do 1,66 mld zł.
Drugie na podium Radio Zet utrzymało przychody reklamowe niemal na identycznym - jak przed rokiem - poziomie 921,1 mln zł.
Trzecią lokatę zajmuje Program III Polskiego Radia z wynikiem 160,9 mln zł – niższym rok do roku o 8,6 proc.
Mniej na reklamach zarobiła w omawianym okresie radiowa Jedynka – zmniejszyła przychody reklamowe o 16,6 proc., do 156,9 mln zł.
Spadek wpływów notuje również radio Vox FM – w I połowie br. wyniosły one 88 mln zł i były niższe rdr o 6,2 proc.
Radio Tok FM zarobiło na reklamach 134,8 mln zł (+9,3 proc.), Antyradio – 75,6 mln zł (+33,7 proc.), Eska Warszawa – 73,5 mln zł (+3 proc.), RMF Classic – 72,8 mln zł (+27,4 proc.), a Eska Wrocław – 70,2 mln zł (+6,3 proc.).
Dołącz do dyskusji: Duże wzrosty reklamowe Antyradia i RMF FM. Jedynka i Trójka ze spadkami (Top10)
Taka bieda w resortach i państwowych spółkach?
Połowa bloku reklamowego to ogłoszenia resortowe albo rządowe spoty wyborcze zakamuflowane jako reklamy SSP.