Duże zmiany na rynku radiowym w Lublinie
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za okres od września do listopada 2013 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Lublinie.
Na pozycję lidera - z miejsca szóstego - awansowało RMF FM (z 7,9 proc. do 14,5 proc. udziału). Drugie miejsce zajęła Trójka (spadek z 13,1 proc. do 13,0 proc.).
Na ostatnią lokatę podium - z miejsca czwartego - awansowało Radio ZET (z 10,7 proc. do 11,5 proc.). Na czwarte miejsce - z piątego - awansowały Złote Przeboje Puls (z 8,9 proc. do 10,8 proc.).
Lublin | wrzesień 2012 : listopad 2012 | wrzesień 2013 : listopad 2013 |
Radio RMF FM | 7,9% | 14,5% |
Trójka | 13,1% | 13,0% |
Radio ZET | 10,7% | 11,5% |
Radio Złote Przeboje Puls 95,6 FM (Lublin) | 8,9% | 10,8% |
Jedynka | 15,1% | 9,7% |
Radio ESKA (Lublin) | 11,1% | 9,7% |
Radio Eska Rock | 7,7% | 6,9% |
Polskie Radio Lublin | 7,6% | 6,2% |
Radio Freee (Lublin) | 6,3% | 6,1% |
Radio Maryja | 4,5% | 2,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,4% | 2,3% |
Czwórka | 0,4% | 1,2% |
Dwójka | 1,5% | 1,1% |
Radio TOK FM | 0,1% | 1,0% |
Akademickie Radio Centrum (Lublin) | 1,2% | 0,5% |
Radio eR 87,9 FM (Lublin) | 0,3% | 0,4% |
N= | 452 | 506 |
Od fali październikowej 2012 do badania Radio Track wprowadzony został nowy model ważenia. W celu wyrównania struktury próby do struktury populacji do ważenia danych surowych wprowadzono kategorię wykształcenia. Została ona dodana do dotychczas stosowanych kategorii, takich jak: płeć, wiek, miejsce zamieszkania, wielkość gospodarstwa oraz dzień tygodnia.
Dołącz do dyskusji: Duże zmiany na rynku radiowym w Lublinie