SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwójka bez kolejnego formatu, ale szykuje nowości

Kulinarny show "Smaczne Go!" prowadzony przez Olgę Bończyk tokolejny format, który nie wróci w jesiennej ramówce TVP 2. Z antenyDwójki spadają już w sumie cztery programy rozrywkowe. Jesieniąmają zastąpić je zupełnie nowe formaty.

- Powodem decyzji o zdjęciu "Smaczne Go!" jest zamiar poważnegoprzebudowania sobotniej ramówki TVP 2 i w jej nowym kształcie niema już miejsca dla tego programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.plJarosław Burdek, wicedyrektor Dwójki odpowiedzialny zarozrywkę.

Produkowany na licencji BBC show emitowany był w TVP 2 od marca2007 roku. Wiosną tego roku 12 jego premierowych odcinków (ostatninadano 24 maja) przyciągnęło przed ekrany średnio 1,38 mln widzów,co dało stacji 18,76 proc. udziału w grupie 4+ i 15,87 proc. w16-49. Rok wcześniej w analogicznym okresie show cieszył sięwiększą oglądalnością - miał 1,73 mln widzów przy udziałach napoziomie 24,06 proc. i 21,17 proc. W czasie emisji "Smaczne Go!"lepiej od Dwójki radziła sobie tylko Jedynka - wybierało ją 1,47mln oglądających. Za TVP 2 były natomiast obie czołowe stacjekomercyjne (szczegóły na dole).

"Smaczne Go!" to czwarty z rozrywkowych formatów, który niewróci jesienią do TVP 2. Jak już informowaliśmy, nie pojawią siętakże nowe odcinki "Dużych dzieci", "Podróży z żartem" i show"Europa da się lubić". Powodem zdjęcia wszystkich programów byłyniezadowalające wyniki ich oglądalności.

Wiele wskazuje na to, że nie będzie także kolejnej edycjiwidowiska "Gwiazdy tańczą na lodzie", ale Jarosław Burdek wyjaśnia,że nie ma jeszcze ostatecznej decyzji w tej sprawie. - Jesteśmy wtrakcie bardzo szczegółowej analizy wyników tego programu i jegopotencjału na przyszłość - mówi nam.

Miejsce usuniętych formatów mają zając nowe. Oprócz turniejuprzygodowego "Fort Boyard" w ramówce Dwójki pojawić się ma takżem.in. program, w którym rywalizować będą amatorskie chóry (jegoprodukcją zajmie się albo Rochstar albo firma Okiła Khamidova) orazamerykański teleturniej z udziałem ojców i ich dzieci "My Dad IsBetter Than Your Dad" (jego producentem ma być Mastiff MediaPolska).

- Aktualnie analizujemy wiele formatów i projektów programowych,wśród nich rzeczywiście są zarówno "Bitwa chórów" jak i "MyDad...", ale ostatecznych decyzji jeszcze nie podjęliśmy - tłumaczynam Burdek.

Jesienią TVP 2 pokaże także program prowadzony i produkowanyprzez Monikę Richardson oraz polskie seriale sensacyjne "Trzecioficer" i "Cichociemni" (ten ostatni ma mieć nieco inny tytuł).

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
24-05-2008991 84515,86%12,43%
17-05-20081 049 28618,90%13,94%
10-05-2008990 28818,97%16,27%
03-05-20081 567 88218,07%16,63%
26-04-20081 109 83619,59%17,00%
19-04-20081 544 60219,50%15,90%
12-04-20081 542 14418,51%15,05%
05-04-20081 403 09519,33%18,16%
29-03-20081 991 21324,19%21,38%
22-03-20081 494 78315,12%13,01%
15-03-20081 409 86918,49%14,18%
08-03-20081 514 65519,14%16,41%
średnia1 383 90418,76%15,87%

Wszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVP 11 467 72019,90%
TVP 2 - SmaczneGo!1 383 90418,76%
TVN983 54313,33%
Polsat896 97212,16%


Wpływy reklamowe w złCzas trwaniareklam przy programieLiczba nadanychspotów
1 509 55001:09:03197
Dane cennikowe nettobez rabatów


Wszystkie dane zostały przygotowane dla Wirtualnemedia.pl przezAGB Nielsen Media Research.

Dołącz do dyskusji: Dwójka bez kolejnego formatu, ale szykuje nowości

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl