Dwójka bez kolejnego formatu, ale szykuje nowości
Kulinarny show "Smaczne Go!" prowadzony przez Olgę Bończyk tokolejny format, który nie wróci w jesiennej ramówce TVP 2. Z antenyDwójki spadają już w sumie cztery programy rozrywkowe. Jesieniąmają zastąpić je zupełnie nowe formaty.
- Powodem decyzji o zdjęciu "Smaczne Go!" jest zamiar poważnegoprzebudowania sobotniej ramówki TVP 2 i w jej nowym kształcie niema już miejsca dla tego programu - mówi portalowi Wirtualnemedia.plJarosław Burdek, wicedyrektor Dwójki odpowiedzialny zarozrywkę.
Produkowany na licencji BBC show emitowany był w TVP 2 od marca2007 roku. Wiosną tego roku 12 jego premierowych odcinków (ostatninadano 24 maja) przyciągnęło przed ekrany średnio 1,38 mln widzów,co dało stacji 18,76 proc. udziału w grupie 4+ i 15,87 proc. w16-49. Rok wcześniej w analogicznym okresie show cieszył sięwiększą oglądalnością - miał 1,73 mln widzów przy udziałach napoziomie 24,06 proc. i 21,17 proc. W czasie emisji "Smaczne Go!"lepiej od Dwójki radziła sobie tylko Jedynka - wybierało ją 1,47mln oglądających. Za TVP 2 były natomiast obie czołowe stacjekomercyjne (szczegóły na dole).
"Smaczne Go!" to czwarty z rozrywkowych formatów, który niewróci jesienią do TVP 2. Jak już informowaliśmy, nie pojawią siętakże nowe odcinki "Dużych dzieci", "Podróży z żartem" i show"Europa da się lubić". Powodem zdjęcia wszystkich programów byłyniezadowalające wyniki ich oglądalności.
Wiele wskazuje na to, że nie będzie także kolejnej edycjiwidowiska "Gwiazdy tańczą na lodzie", ale Jarosław Burdek wyjaśnia,że nie ma jeszcze ostatecznej decyzji w tej sprawie. - Jesteśmy wtrakcie bardzo szczegółowej analizy wyników tego programu i jegopotencjału na przyszłość - mówi nam.
Miejsce usuniętych formatów mają zając nowe. Oprócz turniejuprzygodowego "Fort Boyard" w ramówce Dwójki pojawić się ma takżem.in. program, w którym rywalizować będą amatorskie chóry (jegoprodukcją zajmie się albo Rochstar albo firma Okiła Khamidova) orazamerykański teleturniej z udziałem ojców i ich dzieci "My Dad IsBetter Than Your Dad" (jego producentem ma być Mastiff MediaPolska).
- Aktualnie analizujemy wiele formatów i projektów programowych,wśród nich rzeczywiście są zarówno "Bitwa chórów" jak i "MyDad...", ale ostatecznych decyzji jeszcze nie podjęliśmy - tłumaczynam Burdek.
Jesienią TVP 2 pokaże także program prowadzony i produkowanyprzez Monikę Richardson oraz polskie seriale sensacyjne "Trzecioficer" i "Cichociemni" (ten ostatni ma mieć nieco inny tytuł).
Wszyscy4+ | 16-49 | ||
Data | AMR | SHR % | SHR % |
24-05-2008 | 991 845 | 15,86% | 12,43% |
17-05-2008 | 1 049 286 | 18,90% | 13,94% |
10-05-2008 | 990 288 | 18,97% | 16,27% |
03-05-2008 | 1 567 882 | 18,07% | 16,63% |
26-04-2008 | 1 109 836 | 19,59% | 17,00% |
19-04-2008 | 1 544 602 | 19,50% | 15,90% |
12-04-2008 | 1 542 144 | 18,51% | 15,05% |
05-04-2008 | 1 403 095 | 19,33% | 18,16% |
29-03-2008 | 1 991 213 | 24,19% | 21,38% |
22-03-2008 | 1 494 783 | 15,12% | 13,01% |
15-03-2008 | 1 409 869 | 18,49% | 14,18% |
08-03-2008 | 1 514 655 | 19,14% | 16,41% |
średnia | 1 383 904 | 18,76% | 15,87% |
Wszyscy4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 1 | 1 467 720 | 19,90% |
TVP 2 - SmaczneGo! | 1 383 904 | 18,76% |
TVN | 983 543 | 13,33% |
Polsat | 896 972 | 12,16% |
Wpływy reklamowe w zł | Czas trwaniareklam przy programie | Liczba nadanychspotów |
1 509 550 | 01:09:03 | 197 |
Dane cennikowe nettobez rabatów |
Wszystkie dane zostały przygotowane dla Wirtualnemedia.pl przezAGB Nielsen Media Research.
Dołącz do dyskusji: Dwójka bez kolejnego formatu, ale szykuje nowości