Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 385 948 egz. Była ona o 3,76 proc. mniejsza niż w lutym 2013 roku.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 200 500 egz., po spadku o 10,06 proc.
Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 61 708 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 16,09 proc.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
564 941 |
385 948 |
385 948 |
582 446 |
401 047 |
401 047 |
TV14 |
312 434 |
200 500 |
200 500 |
339 964 |
222 927 |
222 927 |
Ekran TV |
115 320 |
61 708 |
61 708 |
119 070 |
73 543 |
73 543 |
W lutym 2014 w porównaniu do stycznia 2014 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 5,32 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Tele Świat |
564 941 |
385 948 |
385 948 |
554 938 |
390 488 |
390 488 |
TV14 |
312 434 |
200 500 |
200 500 |
304 963 |
205 767 |
205 767 |
Ekran TV |
115 320 |
61 708 |
61 708 |
107 495 |
65 172 |
65 172 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem