Agencja Dziadek do orzechów będzie reklamować piwo Karpackie
Firma Van Pur rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki piwa Karpackie. Do współpracy wybrała agencję Dziadek do orzechów.
Agencja Dziadek do orzechów będzie odpowiedzialna za budowę nowej strony internetowej piwa Karpackie, a także obsługę mediów społecznościowych marki. Planowane są także dodatkowe działania kampanijne, jednak póki co agencja nie chce zdradzać szczegółów.
- Wiadomość o wygranym przetargu na obsługę social mediów marki Karpackie przyjęliśmy w agencji z wielką radością.To ogromna satysfakcja, że to nasz pomysł na komunikację dla marki został oceniony najlepiej. Przed nami sporo pracy, której efekty będzie można zobaczyć już wkrótce - mówi Ewelina Kotarska, account manager w agencji Dziadek do orzechów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów będzie reklamować piwo Karpackie