SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów

Lipton Tea and Infusions, właściciel marki Pukka, zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją Dziadek do orzechów na 2024 rok.

Współpraca marki Pukka z agencją Dziadek do orzechów rozpoczęła się w 2021 roku i obejmuje przede wszystkim realizację strategii komunikacji marki w social media, koncepcje i realizacje aktywacji konsumenckich, a także wsparcie działań influencer marketingowych.

W tym roku współpraca z agencją zostanie poszerzona o planowanie, przygotowanie i koordynowanie działań offline budujących trial i sprzedaż wśród grupy docelowej, które będą wsparte aktywacjami online. Inspiracją do tego typu działań stały się poprzednie kampanie, które okazały się na tyle skuteczne, że znacznie poprawiły rozpoznawalność marki w mocno sprecyzowanej grupie docelowej.

- Są tacy klienci, z którymi współpraca to czysta przyjemność. Dlatego ogromnie się cieszymy, że Pukka po raz kolejny nam zaufała. Przed nami sporo pracy, której efektami  będziemy chwalić się już wkrótce - mówi Ewelina Kotarska, senior account manager w Dziadku do Orzechów. 

Dołącz do dyskusji: Marka Pukka pozostaje klientem Dziadka do orzechów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl