Agencja Dziadek do orzechów zajmie się obsugą marki Porta
Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na kompleksową obsługę komunikacji producenta drzwi - marki Porta w 2022 roku.
Do zadań agencji będzie należała produkcja spotów wizerunkowych oraz content video, opracowanie i koordynacja aktywacji konsumenckich, nadzór nad działaniami performance oraz planowanie mediów i sprawdzanie efektywności działań.
Dziadek do orzechów wesprze również Porta w zakresie influencer marketingu, a także działań nastawionych na pozyskiwanie leadów.
Pierwsze wspólne działania ujrzą światło dzienne już w kwietniu 2022.
Liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu nie podano.
Przypomnijmy, że o marce Porta zrobiło się głośno na początku 2020 roku. Firma została wówczas mocno skrytykowana za kampanię z hasłem "Miejsce kobiet jest w kuchni" - zarzucono jej stereotypowe pokazanie kobiet i ich uprzedmiotowienie.
Dołącz do dyskusji: Agencja Dziadek do orzechów zajmie się obsugą marki Porta