SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dzień dobry TVN” liderem. „Pytanie na śniadanie” straciło 111 tys. widzów

Spory spadek widowni „Pytania na śniadania” przełożył się na trwałą utratę pozycji lidera oglądalności przez śniadaniówkę Dwójki. W maju br. trzeci miesiąc z rzędu to „Dzień dobry TVN” miało najwięcej widzów wśród programów porannych w dużych telewizjach. 

Czołówka "Dzień dobry TVN"Czołówka

W maju 2024 roku średnia oglądalność "Dzień dobry TVN" wyniosła 315 tys. osób przy 7,42 proc. udziału w rynku w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Magazyn miał o 10 tys. widzów mniej niż rok wcześniej, ale awansował na pozycję lidera.

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Pytanie na śniadanie” TVP2, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 306 tys. osób, co przełożyło się na 6,99 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVP śledziło 417 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 8,90 proc.), co oznacza spadek aż 111 tys. oglądających (największy w zestawieniu).

Widownia programu stopniała po tym, jak zimą Telewizja Polska postanowiła wymienić gospodarzy „Pytanie na śniadanie”. To decyzja nowej szefowej morning-show Kingi Dobrzyńskiej, która kieruje programem od początku stycznia br. Do 18 stycznia br. śniadaniowy program TVP prowadzili: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Tomasz Wolny i Ida Nowakowska, Robert Koszucki i Małgorzata Opczowska, Tomasz Kammel i Izabella Krzan, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora oraz Anna Popek i Robert Rozmus.

Z kolei od piątku, 19 stycznia br. w „Pytaniu na śniadanie” w tych rolach pojawiają się takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło

- Rok temu byliśmy w innym miejscu, zaszły zmiany na rynku. Nigdy nie porównuję się do tego, co było kiedyś. Skupiam się na teraźniejszości. Weszliśmy w bardzo wiele projektów, cykli. Dołączyło do nas sporo osób. Widzowie muszą się przyzwyczaić, a obecna sytuacja nie zniechęca nas do działania - mówiła Wirtualnemedia.pl w maju br. Kinga Dobrzyńska. 

Trzecie było pasmo „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywane jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W maju 2024 roku jego widownia wyniosła 175 tys. osób, a udział - 7,41 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił jedynie 13 tys. widzów.

„Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

“Dzień dobry TVN” na czele także w grupie komercyjnej

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w maju br. miał 118 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 26 tys. oglądających).

Drugie było także „Pytanie na śniadanie” (spadek o 28 tys. do 82 tys. oglądających - największy w zestawieniu), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (wzrost o 600 widzów do 58 tys. widzów).

Magazyn „Dzień dobry TVN” prowadzą na zmianę cztery pary gospodarzy: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński oraz nowy duet - Anna Senkara i Sandra Hajduk-Popińska, który prowadzi magazyn od początku grudnia ub.r. 
 

Dołącz do dyskusji: "Dzień dobry TVN” liderem. „Pytanie na śniadanie” straciło 111 tys. widzów

23 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kww
"Widzowie muszą się przyzwyczaić" - no jak widać na załączonych danych - nie muszą...
odpowiedź
User
Brawa
Brawa dla Kingi!
odpowiedź
User
Spadają te wyniki
Fajnie że DD ma najwięcej ale zwróćcie uwagę że straciło najmniej - cały ten rynek leci w dół...
odpowiedź