Dziewczynka szyje maskę antysmogową dla misia w kampanii Greenpeace (wideo)
Organizacja Greenpeace swoją świąteczną kampanią reklamową zwraca uwagę na problem zanieczyszczonego powietrza, umieszczając w roli głównej kilkuletnią dziewczynkę. Akcję przygotowała agencja 84.Paris.
Głównym elementem trwającej kampanii jest spot pod tytułem „”The Handmade gift”. Pokazano w nim kilkuletnią dziewczynkę, która w związku ze zbliżającym się Bożym Narodzeniem przygotowuje własnoręcznie wykonane prezenty. Jednym z nich jest ręcznie uszyta maska antysmogowa dla ulubionej zabawki – pluszowego misia.
Tą reklamą Greenpeace chce zwrócić uwagę na to, że nic nie jest w stanie uchronić człowieka przed skutkami smogu: żaden szalki, żadna maska. Jedynym rozwiązaniem jest przeciwdziałanie oraz zapobieganie zanieczyszczaniu powietrza.
Kampanię przygotowała agencja 84.Paris.
W ostatnich tygodniach w Polsce rozpoczęło się równolegle wiele działań reklamowych dotyczących problemu smogu. Global Compact Network Poland2 we współpracy z Grupą Walk prowadzi kampanię pod hasłem „Pierwsza doba bez smoga”, w której bierze udział wiele znanych osób, m.in. Magda Gessler, Katarzyna Bosacka, Krzysztof Ibisz.
Dołącz do dyskusji: Dziewczynka szyje maskę antysmogową dla misia w kampanii Greenpeace (wideo)
https://www.slideshare.net/secret/FjAXoqZr7ilTK4