„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem
Czwarty sezon „Dziewczyn ze Lwowa” ogląda średnio 1,44 mln widzów, o 80 tys. osób mniej niż pokazywany rok temu trzeci sezon produkcji w sobotnim paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym.
Serial „Dziewczyny ze Lwowa 4” nadawany jest w TVP1 w piątki o godz. 20.35, począwszy od 13 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,44 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 9,94 proc. w grupie 4+, 3,87 proc. w 16-49 i 6,22 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,57 mln oglądających, zgromadził trzeci odcinek serialu.
Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. trzecią edycję „Dziewczyn ze Lwowa” pokazywaną w soboty o godz. 20.30 oglądało o 80 tys. widzów więcej. Pierwszy trzy odcinki serialu śledziło wówczas średnio 1,52 mln osób, a udział TVP1 wynosił 11,35 proc. w grupie 4+, 4,94 proc. w 16-49 i 7,84 proc. w 16-59.
TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa 4” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest Polsat, emitujący wówczas widowisko „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, którego udział wśród wszystkich widzów wynosi 15,02 proc. Trzecia jest TVP2 (gł. „Czar par”; 9,76 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,02 proc.).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajmuje miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.
„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.
Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie ogląda 1,44 mln widzów. TVP1 wiceliderem