„Dziś gotówka albo stówka” - eurobank reklamuje szybki kredyt
Zaczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego z gwarancją szybkiej wypłaty oferowanego przez eurobank. Akcję, w której bierze udział Piotr Adamczyk, przygotowały firmy GPD Advertising, Brasil, Propeller Film i Starcom.
Reklamy podkreślają, że po pozytywnej decyzji o przyznaniu kredytu gotówkowego w wysokości do 15 tys. zł eurobank gwarantuje wypłatę całej kwoty tego samego dnia, a w przypadku opóźnienia gwarantuje 100 złotych rekompensaty. Decyzja kredytowa jest natomiast podejmowana w dniu złożenia wniosku wraz z kompletem dokumentów potwierdzających źródło i wysokość dochodów.
Taka promocja będzie obowiązywać do końca lutego.
Akcja reklamowa obejmuje radio (wybrane stacje ogólnopolskie i regionalne), prasę, internet oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Narratorem spotu radiowego jest Piotr Adamczyk, od ponad dwóch lat ambasador reklamowy banku.
Kreacją reklam zajęły się agencje GPD Advertising i Brasil, a spot radiowy - nagrany w studiu produkcyjnym Spot - wyprodukował dom produkcyjny Propeller Film. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Dziś gotówka albo stówka” - eurobank reklamuje szybki kredyt