E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab
E_misja Interactive 360 należąca do NuOrder Group uruchomi internetowy kanał sprzedaży Grupy Lindab, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach dla budownictwa.
E_misja Interactive 360 przygotuje serwis produktowy „Akademia dachu” wyposażony w aplikację umożliwiającą użytkownikom zamieszczanie rzutów dachu zaprojektowanych budynków, co pozwoli ekspertom z Lindab określenie wymaganych ilości produktów oraz dokonanie dokładnej wyceny. Ponadto agencja zajmie się pozyskiwanie ruchu na stronie poprzez narzędzia performance marketingowe: reklamy Google Display Network, Google AdWords i remarketing.
Lindab to kolejny klient E_misji Interactive 360 z branży budowlanej - agencja pracuje m.in. dla koncernu Lafarge, marek Buderus i Junkers oraz Knauf Insulation.
Dołącz do dyskusji: E_misja Interactive 360 z „Akademią dachu” dla Grupy Lindab