Linea Recta Polska zmienia nazwę na Unique One i tworzy agencję interaktywną
Agencja Linea Recta Polska zmienia nazwę na Unique One. Wkrótce w jej struktury zostanie włączona również agencja Unique Digital.
Dlaczego działająca od 13 lat Linea Recta Polska zdecydowała się na rebranding na Unique One? - Zmieniamy się, gdyż dzisiejszy konsument, staje się coraz bardziej zdigitalizowany i wymagający. Oczekuje unikalnych i spersonalizowanych rozwiązań - mówi Grzegorz Bonder, prezes agencji. - Unique to słowo bardzo dobrze znane, szczególnie w branży marketingowo-reklamowej. Agencja od wielu lat słynie z unikalnych koncepcji promocji sprzedaży, dlatego nazwa idealnie do nas pasuje - przekonuje Łukasz Janowski, dyrektor zarządzający firmy, który kierował jej rebrandingiem.
Wkrótce do Unique One dołączy agencja interaktywna Unique Digital, która nawiązała już współpracę z agencjami E_misja Interactive 360 i 6ix WoMM &Social Media. - Zakładamy, że tym, czego dziś potrzebuje marketer jest synergiczna obsługa we wszystkich istotnych kanałach komunikacji. Naszym celem jest dostarczanie nie tyle pojedynczych narzędzi, co całych ich zestawów precyzyjnie odpowiadających procesom zakupowym - ocenia Michał Siejak, dyrektor zarządzający E_misja Interactive 360 i 6ix Womm & Social Media.
Dotychczas Linea Recta Polska pracowała m.in. dla takich firm jak: Nestle Polska, Grupa Metro, Polkomtel, Totalizator Sportowy, Lotos Oil, Premio i L’Oreal.
Dołącz do dyskusji: Linea Recta Polska zmienia nazwę na Unique One i tworzy agencję interaktywną