„Easter OOH MAX” - nowy pakiet reklamowy od Braughman Group Media
Braughman Group Media przedstawia nowy, zasięgowy pakiet reklamowy „Easter OOH MAX”. To innowacyjne rozwiązanie, które zmienia sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami we wzmożonym okresie zakupowym przed Świętami Wielkanocnymi. Spektakularny Wielki Format, Digital OOH, Traffic Boardy, Highway OOH oraz Murale to kluczowe elementy tego spersonalizowanego podejścia, opartego na selektywnym doborze mediów OOH z Portfolio Braughman.
Wprowadzenie na rynek dedykowanego pakietu nośniku OOH w okresie przed Świętami Wielkanocnymi "Easter OOH MAX" jest najnowszą innowacją Braughman Group Media. Ten kompleksowy pakiet jest skierowany do marketerów, którzy pragną zaplanować efektywną kampanię reklamową przy kluczowych galeriach handlowych, ścisłych centrach miast oraz dworcach (m.in. Dworzec Centralny, Dworzec Katowice, Dworzec Poznań Główny, Dworzec Wrocław Główny, Dworzec Kraków Główny), galeriach handlowych (m.in. przy Złotych Tarasach, Avenidzie, Posnanii, Galerii Katowickiej, Wroclavia, Galeria Kaskada, Galeria Łódzka, Galeria Krakowska, Silesia City Center). Dzięki temu rozwiązaniu osiągniemy nie tylko ogromne zasięgi, ale także selektywnie dotrzemy do porządanej grupy docelowej - mieszkańców największych miast, osób decyzyjnych zakupowo w target grupie 16-59.
- To nowatorskie rozwiązanie pozwoli marketerom na stworzenie kampanii reklamowej, która przeniknie do świadomości potencjalnych klientów i przełoży się na zwiększenie wyników sprzedażowych. Pakiet "Easter OOH MAX" oferuje wiele zalet, które przyczynią się do sukcesu kampanii. Dzięki temu marka będzie obecna w miejscach, gdzie grupa docelowa spędza dużo czasu, co zwiększy szanse na zainteresowanie produktem lub usługą - podkreśla Agata Ciepielewska, Senior Account Manager Braughman Group Media.
Niezwykła uniwersalność pakietu "Easter OOH MAX" sprawia, że jest on doskonałą opcją dla różnorodnych branż i rodzajów kampanii reklamowych. Niezależnie od tego, czy działasz w sektorze spożywczym, modowym czy technologicznym, nośniki i murale z portfolio Braughman Group Media będą doskonale współgrały z marką, przyciągając uwagę i wywołując pozytywne skojarzenia. Wprowadzenie na rynek przez Braughman Group Media pakietu "Easter OOH MAX" jest krokiem naprzód w reklamie zewnętrznej. Dzięki temu marketerzy będą mogli efektywnie zaplanować swoje kampanie reklamowe i osiągnąć zamierzone cele, przyciągając uwagę potencjalnych klientów i wyróżniając się na tle konkurencji.
Braughman Group Media jest obecnie liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej oraz digital OOH w Polsce. Firma specjalizuje się również w dziedzinie ręcznie malowanych murali. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 300 powierzchni wielkoformatowych, 80 prestiżowych powierzchni muralowych oraz sieć spektakularnych nośników Digital OOH w całym kraju.