SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egard Watches odpowiada na spot Gillette reklamą pokazującą mężczyzn z innej strony (wideo)

Producent zegarków, firma Egard Watches rozpoczął kampanię reklamową, która jest odpowiedzią na krytykowany ostatni spot marki Gillette „We Believe: The Best Man Can Be”.

Gillette w swojej nowej reklamie pokazuje różne męskie, agresywne zachowania (bójki, chamski podryw) i porusza problem tzw. toksycznej męskości. Próbuje przekonać w ten sposób, że prawdziwa męskość oznacza sprzeciw wobec seksizmu i przemocy.

Kampania ta spotkała się z ostrą reakcją, głównie ze strony mężczyzn, którzy uważają, że tą reklamą marka jeszcze bardziej im szkodzi i stawia ich w niekorzystnym świetle (jako tych, którzy są agresywni, chamscy itp.). Nie odebrali oni reklamy tak jak chciała marka, która wyjaśnia, że film miał zachęcić mężczyzn do tego, by chcieli być lepszą wersją siebie.

Kilka dni po premierze tego spotu, a w trakcie wciąż toczącej się dyskusji o reklamie Gillette rozpoczęła się kampanii zegarków Egard Watch Company. Firma upubliczniła w sieci blisko dwuminutowy film zatytułowany „What is a man? A response to Gillette”. Jak wyjaśnia firma, został on dedykowany tym, którzy poświęcają wszystko, aby uczynić świat bezpieczniejszym i lepszym dla nas wszystkich.

W spocie pokazano mężczyzn w różnych sytuacjach: walczących z pożarem strażaków, górnika, żołnierza, zrozpaczonego ojca, który finansuje wychowanie dziecka, z którym nie może się spotykać itp. Przywołano w nim też statystyki, które mają pokazywać odwagę, jak i cierpienie mężczyzn. Spot kończy się słowami: „ We see the good in men”.

Dołącz do dyskusji: Egard Watches odpowiada na spot Gillette reklamą pokazującą mężczyzn z innej strony (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Miki
Egard nie Edgar ! Może jakieś minimum dziennikarskiej rzetelności ?
odpowiedź
User
Michal
I co jest takiego wyśmienitego w tej reklamie, nie dość, że słabo zrealizowana to próbuje zakrywać realne problemy o których Gillette nie bał się powiedzieć, można mieć pretensje co do realizacji samej reklamy gillette, ale akurat esencją spotu jest haterstwo i nękanie seksualne, do tego spot jest jak najbardziej pozytywny promując właściwe porządnemu społeczeństwu zachowania, jednym wielkim bullshitem jest powiedzenie, że chłopcy lubią się bić. To pojedyncze jednostki to lubią, które nie mogą być grupą reprezentatywną całej społeczności, w tym wypadku męskiej, czy każdy uprawia MMA? Czy każdy facet lubi to oglądać? Ten spocik egarda fajny i przyjemny, pozytywny, z lekką nutą stawiania facetów na piedestale jako bohaterów, ale tylko ten się rozwija, kto zauważa swoje wady, zdecydowanie lepsze są spoty mówiące o problemach.
odpowiedź
User
Silver
I co jest takiego wyśmienitego w tej reklamie, nie dość, że słabo zrealizowana to próbuje zakrywać realne problemy o których Gillette nie bał się powiedzieć, można mieć pretensje co do realizacji samej reklamy gillette, ale akurat esencją spotu jest haterstwo i nękanie seksualne, do tego spot jest jak najbardziej pozytywny promując właściwe porządnemu społeczeństwu zachowania, jednym wielkim bullshitem jest powiedzenie, że chłopcy lubią się bić. To pojedyncze jednostki to lubią, które nie mogą być grupą reprezentatywną całej społeczności, w tym wypadku męskiej, czy każdy uprawia MMA? Czy każdy facet lubi to oglądać? Ten spocik egarda fajny i przyjemny, pozytywny, z lekką nutą stawiania facetów na piedestale jako bohaterów, ale tylko ten się rozwija, kto zauważa swoje wady, zdecydowanie lepsze są spoty mówiące o problemach.


Śmieszne. Wiesz jaka byłaby reakcje na spot, który wymienia wady kobiet? Hejt byłby 10x wiekszy od teraźniejszego. Są równi i równiejsi a w dzisiejszym świecie męskie zachowania się tępi. zamiast je rozwijać w dobrą stronę + zapomina się o całym dobru jaki mężczyźni zapewniają społeczeństwu.
odpowiedź