Egmont wydaje tytuł shoppingowy dla chłopców
Wydawnictwo Egmont Polska wprowadziło w środę na rynek kwartalnik shoppingowy „Toys” . Pierwsze jego wydanie skierowane jest do chłopców w wieku powyżej 5. roku życia.
Magazyn, który liczy 36 stron, podzielony został na trzy części redakcyjne „Indoor”, „Outdoor” i „Hi-Tech”. W piśmie prezentowane są zabawki, którymi można bawić się w domu i na powietrzu, rankingi najpopularniejszych produktów, tj. konsoli czy gier komputerowych, a także nowinki i ciekawostki z rynku zabawek. Do pierwszego wydania „Toys” wydawca dołączył zestaw Bakugan (składa się z kulki i karty). Redaktor naczelną tytułu jest Joanna Kuznicow.
Kwartalnik ukazał się w nakładzie 40 tys egz. i cenie 14,99 zł. Wprowadzenie magazynu na rynek wsparte jest kampanią reklamową w mediach własnych Egmontu (czasopisma, serwisy internetowe).
Kolejne wydanie „Toys” ma być skierowane do dziewczynek. „Toys” to obecnie jedyny tytuł shoppingowy w ofercie Egmontu.
Dołącz do dyskusji: Egmont wydaje tytuł shoppingowy dla chłopców