SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Egmont zmienia nazwę magazynu „Pimpek” na „Pets”

W czwartek 18 stycznia na rynku ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika dla dzieci „Pets” (Egmont Polska), który zastąpi dotychczasowy magazyn „Pimpek”. Redaktor naczelną pisma jest Joanna Szabunio.

Pismo adresowane jest do dziewczynek powyżej 6 lat, lubiących zwierzęta. Na stronach magazynu znajdą się ciekawostki o pupilach, a także zabawne historyjki z nimi związane, czy wskazówki dotyczące pielęgnacji. Każde wydanie będzie też zawierało zdjęcia nadsyłane przez czytelników, a także zabawki związane ze zwierzętami.

Do pierwszego numeru dołączone będą dwa prezenty: naszyjnik z pieskiem i niespodzianka. Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł.

Dwumiesięcznik „Pets” liczy 32 strony. Wydawca nie ujawnia jego nakładu.

Wprowadzenie magazynu pod nowym tytułem wsparte jest kampanią reklamową, która obejmuje emisję spotów w kanałach tematycznych Polsatu, TVP ABC, i innych kanałach dziecięcych telewizji, jak Nickelodeon, MiniMini+ czy Disney Channel, a także komunikację w mediach własnych Egmontu.

Dołącz do dyskusji: Egmont zmienia nazwę magazynu „Pimpek” na „Pets”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl