SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Eleven i Eleven Sports zaczynają emitować reklamy. Michał Fijałkowski w Eleven Sports Network

Michał Fijałkowski objął funkcję szefa sprzedaży sponsorskiej w polskim zespole Eleven Sports Network, która w Polsce jest nadawcą kanałów Eleven i Eleven Sports. Poprzednio pracował w Lagardère Sports Poland, a wcześniej m.in. w PL.2012+ i Euro Gdańsk 2012.

Michał FijałkowskiMichał Fijałkowski

W Eleven Sports Network Fijałkowski odpowiada za sprzedaż oferty reklamowej, sponsoringowej i niestandardowe projekty komercyjne. Objęte przez niego stanowisko to nowa funkcja w firmie.

Michał Fijałkowski ma także znaleźć brokera reklamowego dla kanałów Eleven, które od weekendu zaczną emitować reklamy.

Poprzednio Fijałkowski przez ponad rok pełnił funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży w agencji Lagardère Sports Poland (wcześniej Sportfive). Ponadto przygotował strategię komercjalizacji praw klubowych dla klubów sportowych Grupy Trefl.

W latach 2013-2015 pracował w spółce PL.2012+, operatorze stadionu PGE Narodowy, odpowiadał tam za partnerstwa korporacyjne. W latach 2008-2012 był związany z firmą Euro Gdańsk 2012 zarządzającą stadionem Energa Gdańsk. Odpowiadał za marketing i komercjalizację obiektu oraz oficjalnej strefy kibica w Gdańsku podczas Euro 2012.

Michał Fijałkowski jest absolwentem studiów Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego oraz studiów podyplomowych MBA na Wydziale Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

Eleven Sports Network to międzynarodowa sieć telewizyjna, która w Polsce jest nadawcą kanałów Eleven i Eleven Sports. Dzięki nim kibice mogą oglądać piłkarską hiszpańską LaLiga Santander, włoską Serie A TIM oraz francuską Ligue 1. W ofercie stacji są także m.in. wyścigi Formula 1, transmisje żużlowej British Speedway Elite League, mecze futbolu amerykańskiego NFL, rozgrywki VELUX EHF Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych, tenisowe turnieje ATP 250, sporty walki, wyścigi kolarskie a także włoska ekstraklasa koszykarzy Lega Basket Serie A.

Dołącz do dyskusji: Eleven i Eleven Sports zaczynają emitować reklamy. Michał Fijałkowski w Eleven Sports Network

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tojamisiu
Z takim zasięgiem? Bez monitoringu?! Reklamy? Dobre:)
odpowiedź
User
Staszek
Przecież kanały nie są objęte monitoringiem. kto kupi w nich reklamy jak nie wie ile osób ją obejrzy?
odpowiedź
User
heheszek
ale monobrew o tym nie slyszal ;)
odpowiedź