„Elle” kolejnym drożejącym magazynem Burda Media Polska
Od wrześniowego numeru cena egzemplarzowa miesięcznika „Elle” wzrosła z 9,99 do 11,99 zł. Kilka innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska zdrożało na przełomie ub. i br.
Poprzedni raz „Elle” zdrożało w połowie 2018 roku - z 8,99 do 9,99 zł.
W ostatnim okresie wzrosły ceny wielu innych czasopism wydawanych przez Burda Media Polska. Z początkiem br. miesięcznik „Glamour” podrożał z 6,99 do 7,99 zł, „Claudia” - z 4,99 do 5,49 zł, dwutygodnik Party - z 3,49 do 3,89 zł, a „Viva!” - z 4,69 do 4,99 zł.
Natomiast jesienią ub.r. podrożały miesięczniki „Dobre Rady” (z 2,69 do 2,99 zł) i „National Geographic Polska” (z 14,99 do 16,99 zł) oraz kwartalnik „Kocham Ogród” (z 3,99 do 5,99 zł).
W br. podrożało wiele gazet i czasopism,.Tygodniki „Do Rzeczy” i „Newsweek Polska” podwyżki wprowadziły na początku br., a już w kwietniu podrożały kolejny raz - ten pierwszy łącznie o 2 zł, a drugi o 1,40 zł.
Burda Media Polska w kwietniu br. sfinalizowała ogłoszone w połowie ub.r. przejęcie wydawnictwa Edipresse Polska. Szefem połączonych firm, z portfolio prasowym obejmującym 52 tytuły, został Maciej Klepacki.
W lipcu wydawca zaprezentował nową ofertę reklamową. - Mamy ambicję zbudowania w Polsce największej firmy w obszarze lifestyle i beauty. Chcemy rozwijać nasze platformy oraz rozwijać biznes poprzez strategiczne przejęcia - zapowiedział Klepacki.
Dołącz do dyskusji: „Elle” kolejnym drożejącym magazynem Burda Media Polska