Burda wznawia wydawanie „Elle Man”. Sebastian Fabijański na okładce
W sprzedaży ukazało się kolejne wydanie luksusowego magazynu dla mężczyzn „Elle Man” (Burda International Polska), a okładkę zdobi aktor Sebastian Fabijański.
Czytelnicy magazynu znajdą w wydaniu m.in. wywiad z Sebastianem Fabijańskim, a także rozmowy z Piotrem Najsztubem, Muńkiem Staszczykiem, Marcinem Mellerem, Łukaszem Orbitowskim i Tomaszem Stańko. Z kolei Mateusz Gessler, Michał Kuter i Bartek Polak opowiadają, jak powstawały ich restauracje i co musieli zrobić, by wyrobić sobie znaną markę.
„Elle Man” ukazuje się nieregularnie, dwa razy w roku, w nakładzie 55 tys. egz. Numer wiosenny kosztuje 11,99 zł.
Sprzedaż „Elle Man” wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży, na stacjach benzynowych Shell i Statoil, w internecie (focus.pl, national-geographic.pl, gazeta.pl), prasie („National Geographic”, „NG Traveler”, „Focus” „Newsweek” i „Gala”), a także akcje mailingowe oraz działania w mediach społecznościowych, m.in. z influencerami.
„Elle Man” na polskim rynku zadebiutował w październiku 2015 roku. Dodajmy, że dotąd Grupa Burda wydała kilka numerów „Gali Men” - wydań specjalnych dwutygodnika „Gala” kierowanych do panów. W jej portfolio są takie adresowane do mężczyzn tytuły jak „Focus”, „Chip”, „National Geographic” i „NG Traveler”.
Dołącz do dyskusji: Burda wznawia wydawanie „Elle Man”. Sebastian Fabijański na okładce