Elżbieta Romanowska reklamuje Link4
W internecie ruszyła nowa kampania reklamowa Link4, w której udział bierze aktorka Elżbieta Romanowska. W działania zaangażowano agencje Brasil i F25.
W nowych reklamach Link4 ubezpieczyciel prezentuje z przymrużeniem oka ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać każdego.
Kampania składa się z pięciu kreacji opartych na koncepcji storytellingu, w których główną rolę gra znana aktorka, Elżbieta Romanowska.
– Nowa kampania jest oryginalna i inna od dotychczas realizowanych produkcji, dlatego szukaliśmy do niej kogoś nietuzinkowego, z pozytywnym nastawieniem i cieszącego się dużym uznaniem społecznym. I taka właśnie jest Ela Romanowska, z którą wspaniale nam się współpracowało przy tym projekcie. Mamy nadzieję, że zaprezentowany format spotka się z uznaniem naszych klientów – komentuje Patrycja Kotecka, członek zarządu Link4.
Elżbieta Romanowska w reklamach Link4
Nowe reklamy od początku powstawały z przeznaczeniem do emisji w kanałach digital i zostały zrealizowane w dwóch formatach: horyzontalnym dla użytkowników desktopów, oraz wertykalnym w wersji mobile. Produkcje dostępne są już w internecie, w tym na YouTube i na kanałach społecznościowych firmy.
Jak informuje rzecznik prasowy Link4, Maciej Krzysztoszek, działania z Romanowską nie ma wpływu na współpracę z piosenkarką Kasią Moś, którą od kilku lat możemy oglądać w telewizyjnych kampaniach Link4.
- Nowa kampania opiera się na formacie online i nie ma związku z działaniami prowadzonymi w telewizji. Staramy się różnicować formaty, by docierać do różnych grup odbiorców - informuje Wirtualnemedia.pl Maciej Krzysztoszek.
Akcja powstała we współpracy z agencją Brasil i domem produkcyjnym F25. Filmy wyreżyserował Paweł Łukomski.
Dołącz do dyskusji: Elżbieta Romanowska reklamuje Link4