Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski
Telewizja Polska we współpracy z Emitelem rusza z kampanią informacyjno-promocyjną. Chce zachęcić widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych, aby mogli odbierać MUX-8 oraz korzystać z wszystkich kanałów telewizji naziemnej.
Jak poinformowano w komunikacie, kampania - która ruszy 19 marca - ma na celu zachęcenie widzów do modernizacji anten, przestrojenia odbiorników telewizyjnych do odbioru MUX-8 oraz korzystania z oferty programowej wszystkich multipleksów telewizji naziemnej.
W ramach prowadzonych działań przewidziana jest emisja spotów reklamowych i materiałów informacyjnych, jak odbierać darmowe kanały drogą naziemną.
Emitel oraz TVP liczą na zainteresowanie ze strony kibiców, dlatego kampania ma być oparta między innymi na popularności kanału TVP Sport, który na MUX-8 można śledzić w jakości HD.W najbliższych miesiącach stacja pokaże między innymi mecze Ligii Mistrzów, występy reprezentacji Polski w eliminacjach do Mistrzostw Europy w piłce nożnej, mecze siatkarskie Ligi Narodów kobiet i mężczyzn a od przyszłego sezonu mecze piłkarskiej Ekstraklasy.
W telewizyjnych spotach, które są emitowane na antenie TVP reklamujących MUX-8 - wystąpi dziennikarz i komentator sportowy - Dariusz Szpakowski.
Obecnie na multipleksie ósmym nadawanych jest sześć kanałów: należące do publicznego nadawcy: TVP Rozrywka I TVP Sport HD (nadawany jest także na MUX-3) oraz kanały należące do prywatnych właścicieli: Metro, Nowa TV, WP TV i Zoom TV.
Kampania w maju 2018 roku
Obecnie w Polsce działają cztery ogólnopolskie multipleksy, dzięki którym widzowie mogą wybierać z oferty 29 darmowych kanałów telewizyjnych. Obecnie ponad 1/3 wszystkich gospodarstw korzysta wyłącznie z telewizji naziemnej.
Telewizja hybrydowa na MUX-8
Widzowie w Polsce, oprócz tradycyjnych kanałów, po podłączeniu telewizora do internetu, mogą oglądać tzw. kanały wirtualne oraz korzystać z dodatkowych treści, takich jak wiadomości, elektroniczny przewodnik po programach (tzw. HbbTV).
Od grudnia 2018, na MUX-8 dostępna jest m.in. platforma hybrydowa klubu piłkarskiego Legia Warszawa. W ten sposób, na ekranie telewizora kibice mogą zobaczyć transmisje na żywo oraz „na żądanie” zapisy meczów, zakulisowe rozmowy oraz wywiady z zawodnikami.
Ogólnopolskie multipleksy telewizji naziemnej:
MUX-1
Stopklatka TV – stacja filmowa
ESKA TV – stacja muzyczna głównie z muzyką dance, pop, hip-hop
TTV –stacja społeczno-interwencyjna
Polo TV – stacja muzyczna, głównie z muzyką disco polo
ATM Rozrywka – stacja rozrywkowa głównie z polskimi serialami
TV Trwam – stacja religijna
TVP ABC – stacja dla dzieci i młodzieży
Fokus TV – kanał edukacyjno-poznawczy
MUX-2
Polsat – stacja komercyjna
TVN – stacja komercyjna
TV 4 – stacja komercyjna z grupy Polsat
TV 6 – stacja komercyjna z grupy Polsat
TV Puls – stacja komercyjna
TV Puls 2 – stacja komercyjna
TVN 7 – stacja komercyjna z grupy TVN
Super Polsat – stacja z grupy Polsat
MUX-3
TVP1 HD – pierwszy program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości
TVP2 HD – drugi program Telewizji Polskiej w wysokiej rozdzielczości
TVP Info – stacja informacyjna Telewizji Polskiej
TVP3 – regionalny program 16 ośrodków Telewizji Polskiej
TVP Kultura – stacja Telewizji Polskiej poświęcony tematyce kulturalnej
TVP Sport – stacja o tematyce sportowej Telewizji Polskiej
TVP Historia – stacja TVP o tematyce historycznej
MUX-8
Nowa TV – stacja uniwersalna o profilu filmowo-rozrywkowym
Metro – filmy, seriale kryminalne i programy Discovery
Zoom TV – dokumenty, tajemnicze historie, filmy i seriale oraz najlepsze polskie kabarety
WP TV – programy lifestylowe, technologiczne, dokumenty oraz programy rozrywkowe
TVP Rozrywka – stacja rozrywkowy TVP
TVP Sport HD – stacja o tematyce sportowej TVP
Dołącz do dyskusji: Rusza kampania Emitela i TVP promująca kanały MUX-8. W spotach Dariusz Szpakowski