SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Empik.com i Teksty.org: z Ad-vice do ARBOinteractive

Serwisy Empik.com i Teksty.org dołączyły do sieci reklamowych wchodzących w skład Grupy ARBOinteractive. Poprzednio współpracowały z siecią Ad-vice.

Empik.com dołączył do ARBOinteractive na podstawie umowy brokerskiej, a oferta reklamowa serwisu ma charakter niestandardowy - dopasowywany indywidualnie do kampanii i reklamodawcy. Natomiast powierzchnię reklamową Teksty.org ARBOinteractive obsługuje na wyłączność, a strona znajduje się w pakietach ARBOrozrywka i ARBOmuzyka.

Serwisy pozwalają na emisję reklam standardowych i niestandardowych w formie displayów, wideo i tekstów. Wcześniej strony były obsługiwane przez sieć Ad-vice. Według danych Megapanel PBI/Gemius Empik.com i Teksty.org w kwietniu br. odwiedziło po ponad 1 mln użytkowników.

Dołącz do dyskusji: Empik.com i Teksty.org: z Ad-vice do ARBOinteractive

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl