Eobuwie zachęca do świątecznych zakupów
Marka eobuwie startuje z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Działania przygotowały agencja Pacyfika i Papaya Films.
Kampania marki eobuwie po raz pierwszy wykorzystuje format reels-ów, czyli kilkunastosekundowych form video, produkowanych specjalnie pod media społecznościowe.
eobuwie z kampanią w social mediach
Dzięki zastosowaniu atrakcyjnych reels’owych trików montażowych, animacji i ferii barw inspirowanych twórczością Wesa Andersona, światełek i dziecięcego śmiechu, spoty mają ciepły i emocjonalny charakter.
Kampania będzie obecna na Facebooku, Instagramie i YouTube na 17 rynkach od 3 do 29 grudnia. Spot zostanie także wyemitowany w charytatywnym bloku mikołajkowym stacji Polsat.
Za kreację i realizację kampanii odpowiadają agencja Pacyfika i Papaya Films.
Dołącz do dyskusji: Eobuwie zachęca do świątecznych zakupów