Eska traci udział w rynku, duży wzrost RMF Maxxx
Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśródsieci radiowych, mimo mniejszego udziału w rynku - największywzrost zanotowała stacja RMF Maxxx. Tracą Złote Przeboje i VOX FM.Szczegółowe dane w raporcie portalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie maj - czerwiec 2008 r. liderem wśród sieci radiowychbyło Radio Eska (33 stacje, Zjednoczone Przedsiębiorstwa RozrywkoweSA) - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC MillwardBrown Company, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem rok temu Radio Eskazanotowało spadek udziału w rynku o 0,2 punktu proc. do poziomu 8,4proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 (17 rozgłośniregionalnych radia publicznego) z udziałem 5,1 proc, którezanotowało wzrost (rok do roku) o 0,2 punktu proc. Na trzecimmiejscu znalazły się Złote Przeboje (3,1 proc. - spadek o 0,2punktu proc.), a na czwartym RMF Maxxx (największy wzrost w badanymokresie - o 0,9 punktu proc.).
Udział w czasie słuchania% | Maj : lipiec 2008 | Maj : lipiec 2007 |
ESKA [33] | 8,4% | 8,6% |
Audytorium 17 [17] | 5,1% | 4,9% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,1% | 3,3% |
RMF MAXXX [11] | 2,3% | 1,4% |
VOX FM [10] | 0,7% | 0,8% |
Antyradio [3] | 0,6% | 0,7% |
Plus [12] | 0,6% | 0,4% |
ROXY [6] | 0,2% | 0,4% |
Poniżej przedstawiamy dane z ostatnich miesięcy.
Udział w czasie słuchania% | Maj : lipiec 2008 | Luty : kwie. 2008 | Listopad : styczeń 2008 | Sierpień: paźdz. 2007 |
ESKA [33] | 8,4% | 8,2% | 8,5% | 8,6% |
Audytorium 17 [17] | 5,1% | 4,6% | 5,1% | 5,1% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,1% | 3,3% | 3,0% | 3,2% |
RMF MAXXX [11] | 2,3% | 2,3% | 1,8% | 1,6% |
VOX FM [10] | 0,7% | 0,5% | 0,8% | 0,9% |
Antyradio [3] | 0,6% | 0,5% | 0,8% | 0,6% |
Plus [12] | 0,6% | 0,6% | 0,5% | 0,7% |
ROXY [6] | 0,2% | 0,3% | 0,3% | 0,2% |
Fale:
maj 2008 : lipiec 2008 (wielkość: 22 893)
luty 2008 : kwiecień 2008 (wielkość: 23 051)
listopad 2007 : styczeń 2008 (wielkość: 23 138)
sierpień 2007 : październik 2007 (wielkość: 22 959)
maj 2007 : lipiec 2007 (wielkość: 23 022)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 151 756 (718 851 przypadków, 100,0% całejpróby)
Dołącz do dyskusji: Eska traci udział w rynku, duży wzrost RMF Maxxx