Klaudia Brzeska i Marta Kierszka w Value Media
Do zespołu strategii Value Media (Group One) dołączyły dwie nowe osoby - Klaudia Brzeska w roli business integration managera oraz Marta Kierszka jako strategy manager. Ich dołączenie oznacza rozszerzenie kompetencji strategicznych agencji.
Klaudia Brzeska dołączyła do zespołu Value Media jako business integration manager. Od ponad 11 lat związana jest z branżą mediową. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach mediowych Zenith i Mindshare oraz w agencji danowo-technologicznej Yotta, będącej częścią grupy Publicis.
W Value Media jej rolą będzie położenie większej wagi na rozwój technologii, analityki i badań w codziennych rekomendacjach agencji, tak by pomagać klientom w podejmowaniu świadomych decyzji biznesowych, marketingowych i komunikacyjnych.
Marta Kierszka do zespołu Value Media dołączyła w roli strategy managera. Z branżą mediową związana jest od 2015 roku. W tym czasie pracowała dla takich agencji jak ZenithOptimedia Group, Media Republic, Mindshare Poland, czy Wavemaker.
W zakresie jej kluczowych kompetencji znajduje się obszar trendów i zainteresowań konsumenckich, zachowania zakupowe konsumentów i skalowanie efektywności biznesowej w komunikacji. Rozwinięcie tych obszarów będzie także jednym z kluczowych procesów skierowanych do klientów Value Media w obszarze ich biznesu.
Klaudia Brzeska oraz Marta Kierszka będą raportować do Natalii Załęckiej, chief business officer, która do zespołu Value Media dołączyła w tym samym czasie.
Dołącz do dyskusji: Klaudia Brzeska i Marta Kierszka w Value Media