Eska traci udział w rynku, ponad 100% wzrost RMF Maxxx
Radio Track: Radio Eska utrzymało pozycję lidera słuchalności wśródsieci radiowych, mimo mniejszego udziału w rynku - największywzrost zanotowała stacja RMF Maxxx. Szczegółowe dane w raporcieportalu Wirtualnemedia.pl.
W okresie marzec - maj 2008 r. liderem wśród sieci radiowychbyło Radio Eska (33 stacje, Zjednoczone Przedsiębiorstwa RozrywkoweSA) - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC MillwardBrown Company, przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem rok temu Radio Eskazanotowało spadek udziału w rynku o 0,2 punktu proc. do poziomu 8,5proc.
Na drugim miejscu uplasowało się Audytorium 17 (17 rozgłośniregionalnych radia publicznego) z udziałem 4,7 proc, którazanotowała największy spadek rok do roku - o 0,3 punktu proc. Natrzecim miejscu znalazły się Złote Przeboje (3,6 proc. - wzrost o0,2 punktu proc.), a na czwartym RMF Maxxx (największy wzrost wbadanym okresie - o 1,3 punktu proc.).
Udział w czasiesłuchania% | Marzec - maj2008 | Marzec - maj2007 |
ESKA [33] | 8,5% | 8,7% |
Audytorium 17 [17] | 4,7% | 5,0% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,6% | 3,4% |
RMF MAXXX [11] | 2,5% | 1,2% |
Plus [12] | 0,6% | 0,5% |
VOX FM [10] | 0,5% | 0,8% |
Antyradio [3] | 0,5% | 0,7% |
ROXY [6] | 0,3% | 0,4% |
Poniżej przedstawiamy dane z ostatnich miesięcy.
Udział w czasiesłuchania% | Marzec - maj2008 | grudzień 2007 :luty 2008 | Wrzesień -listopad 2007 | Czerwiec -sierpień 2007 |
ESKA [33] | 8,5% | 8,6% | 8,2% | 8,6% |
Audytorium 17 [17] | 4,7% | 5,0% | 5,2% | 4,7% |
ZŁOTE PRZEBOJE [18] | 3,6% | 3,0% | 3,0% | 3,3% |
RMF MAXXX [11] | 2,5% | 1,7% | 1,9% | 1,5% |
Plus [12] | 0,6% | 0,5% | 0,6% | 0,5% |
VOX FM [10] | 0,5% | 0,7% | 0,8% | 0,9% |
Antyradio [3] | 0,5% | 0,6% | 0,7% | 0,7% |
ROXY [6] | 0,3% | 0,3% | 0,3% | 0,3% |
Fale:
marzec 2008 : maj 2008 (wielkość: 22 747)
grudzień 2007 : luty 2008 (wielkość: 23 067)
wrzesień 2007 : listopad 2007 (wielkość: 23 193)
czerwiec 2007 : sierpień 2007 (wielkość: 23 022)
marzec 2007 : maj 2007 (wielkość: 22 972)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 151 756 (703 440 przypadków, 100,0% całejpróby)
Dołącz do dyskusji: Eska traci udział w rynku, ponad 100% wzrost RMF Maxxx