Eskadra Group przygotuje kampanię promocyjną Białegostoku
Eskadra Group zwyciężyła w przetargu na przygotowanie oraz przeprowadzenie w przyszłym roku akcji promocyjnej Białegostoku. Agencja komunikacyjna przedstawiła najlepszy projekt kreacji tej kampanii, a jej budżet wyznaczyła na 2,76 mln zł.
W przetargu na przygotowanie oraz przeprowadzenie przyszłorocznej akcji promocyjnej Białegostoku oprócz agencji Eskadra Group brały udział firmy Mediafocus, Mediapol, konsorcjum EKSA i Sarto oraz agencja reklamowa Graffiti. Projekty zgłoszone przez wszystkich uczestników rywalizacji uzyskały podobne oceny pod względem finansowym, natomiast w zakresie kreacji za zdecydowanie najlepszą uznano propozycję Eskadra Group, co przesądziło o jej zwycięstwie.
W wyniku wygranego przetargu Eskadra Group zajmie się przygotowaniem i przeprowadzeniem kampanii promocyjnej Białegostoku skierowanej do mieszkańców całej Polski. Akcja w drugiej połowie maja przyszłego roku prowadzona będzie w outdoorze, radiu, prasie, telewizji i Internecie, obejmując również eventy w 10 miastach. Eskadra Group określiła budżet kampanii w wysokości dokładnie 2 764 733,5 zł brutto.
Dołącz do dyskusji: Eskadra Group przygotuje kampanię promocyjną Białegostoku